Selektor Safet Sušić odlučuje ko putuje za Brazil


Nogometna reprezenatcija BiH u prvoj utakmici ove godine u austrijskom gradu Innsbrucku, poražena je od reprezentacije Egipta rezultatom 2:0. Faraoni su nam očitali pravu lekciju, nakon euforije koja nas je uhvatila po plasmanu na Svjetsko prvenstvo. Poraz kao poraz boli, ali manje je bolan ako iz njega izvučemo pouku.

No, nije sve tako crno. Dobili smo dva nova Zmaja, Anela Hadžića i Tina Svena Sušića, koji su debitirali u Insbruku. Svoje impresije, osjećaje i doživljaje sa debija za najdraži dres podijelio je igrač Šturma iz Graza, Anel Hadžić za novinsku agenciju Patria (NAP).

- Taj osjećaj kada sam čuo da ću dobiti poziv u reprezentaciju ne mogu nikako opisati. Jednostavno zaplakao sam od sreće. Nisam znao šta da radim, koga prvo da pozovem. Nakon nekoliko minuta tek sam došao sebi i sreću podijelio sa svojim najbližima – započeo je Anel Hadžić razgovor za NAP, te nastavio sa impresijama iz Insbruka:

- U Insbruku mi se ispunio životni san, a to je nastup za svoju domovinu. Kada je himna počela da svira srce mi je počelo da nenormalno lupa. Kada sam zatvorio oči na par sekundi kako bih osjetio još bolje melodije himne, mislio sam da sve to sanjam. Treme jeste bilo malo, ali one pozitivne. Kada sam ulazio u igru, proučio sam Fatihu i poljubio grb na dresu koji je za mene svetinja – priča nam Hadžić.

NAP: Igrati za reprezentaciju velika je čast, ali i obaveza. Kako si doživio svoj prvi nastup?


- Igrati za reprezentaciju BiH za mene je prije svega jedna velika čast, ali isto tako i odgovornost. Ja sam odgojen da volim svoju zemlju i da se za nju borim svim srcem i snagom. Nadam se da nisam razočarao selektora Safeta Sušića koji mi je ukazao povjerenje, ali i naše navijače za koje imam samo riječi hvale. Žao mi je samo što sam debitirao porazom.

NAP: Nadaš li se pozivu selektora za Brazil?

- O tome trenutno ne razmišljam, sada sam koncentrisan na igre u Šturmu jer samo dobrim partijama u svom klubu mogu se ponovo nadati pozivu u reprezentaciju. Moje je da igram, a selektor Safet Sušić odlučuje ko putuje za Brazil.

NAP: Šta misliš o navijačima reprezentacije BiH?

- Naši navijači su najbolji na svijetu. Ovakve niko nema. Oni gotovo svaku utakmicu u gostima napune stadion i atmosferu kao da igramo u Bosni. Naježio sam se kada sam vidio i čuo njihovo navijanje.

NAP: Vi ste debitirali za BiH, a vaš mentor Samir Muratović se oprostio, u kakvom ste odnosu?

- Samir Muratović je ovo zaslužio jer je dao mnogo reprezentaciji. Sa njim se družim svaki dan u Grazu. On me je i doveo u Šturm. Svi znamo kakav status uživa ovdje. Mnogo mi pomaže, kako na terenu, tako i van njega – govori na kraju razgovora novopečeni reprezentativac BiH, Anel Hadžić za novinsku agenciju Patria (NAP).
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...