Baždarević više nije želio da šuti: Pojedinim igračima ova se izjava nikako neće dopasti

- Srušio mi se cijeli svijet nakon poraza od Irske - kazao je za "Avazov" portal selektor nogometne reprezentacije Bosne i Hercegovine Mehmed Baždarević.



Ovim riječima je počeo razgovor popularni Meša nakon neuspjeha u baražu i poraza od Irske rezultatom 2:0.

Razočaran i tužan





- Razočaran sam i tužan. Sve što smo radili dobro u kvalifikacijama palo je u vodu. Svi su razočarani u stručnom štabu, ali i igrači isto tako. Žao mi je zbog navijača, ali šta je tu je. To je nogomet, život ide dalje. Siguran sam da ćemo iz ovog iskustva izaći jači. Lično ovo je meni jedna od najtežih noći u životu - kazao je Baždarević.

Selektor nam je kazao kako se mora promijeniti odnos u samoj reprezentaciji, jer smo igrama zaslužili plasman na EURO.

- Moramo imati i drugačiji odnos prema reprezentativnom dresu. Reprezentacija je svetinja. Imali smo i mnogo pehova u ovom dvomeču u baražu. Mnogo povrijeđenih, sinoć su pod injekcijama igrala četiri igrača. Drugo poluvrijeme u Zenici je svakako utjecalo na atmosferu u timu. Nisu nam se i poklopile neke stvari - kazao je Baždarević.

 Izaći jači

Baždarević je također naglasio kako iz ovog neuspjeha moramo samo izaći i jači, jer nam je to uspjeh i škola za ubuduće.

- Igramo kvalifikacije za Svjetsko prvenstvo u grupi koja je teška. Moramo odmah kao u Formuli 1 krenuti od prve utakmice agresivno i jako, kako bi stvorili dobru podlogu za nastavak. Ne smijemo praviti greške kao u ovim kvalifikacijama, odnosno u baražu - kazao je Baždarević.

Nakon sinoćnjeg susreta Baždarević je na konferenciji za novinare i zaplakao i kazao "kako bi prestao da radi". Neki su ovu izjavu protumačili kao eventualnu ostavku popularnog Meše na mjestu selektora naše reprezentacije. Ipak, selektor nam je i tu situaciju i izjavu objasnio.

- Kada sam to rekao na konferenciji mislio sam na činjenicu da su mi se snovi srušili, kako bih najradije otišao iz nogometa. Ipak nakon prospavane noći, kada se emocije slegnu, shvatite kako iz ovog moramo samo izaći jači.  Godinu dana koliko smo u ovom projektu, bili smo tako blizu našeg cilja. Sasvim je normalno da se čovjek razočara. Ja čvrsto vjerujem kako u narednom periodu možemo popraviti stvari - kazao je Baždarević i dodao kako trenutno ide za Francusku po svoju porodicu jer je u toj zemlji vanredna situacija zbog terorističkih napada u Parizu.

 Nepostojeći penal prelomio utakmicu

Sudija iz Holandije Bjorn Kuipers, koji je dijelio pravdu na sinoćnjem susretu između Irske i naše selekcije, je prema mišljenju našeg selektora također jedan od krivaca što smo sinoć poraženi.

- Sramota je da se protiv nas svira onakav jedanaesterac. Taj trenutak je prelomio utakmicu. Ipak, mi smo mala zemlja, koja iz ovog mora da izađe mnogo jača, sa novim iskustvom - kazao je Baždarević.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...