Evo šta je Courtois poručio Asmiru Begoviću

Danas su loše vijesti pogodile Chelsea, kada su stigli nalazi sa pregleda belgijskog golmana Thibauta Courtoisa.





Ustanovljeno je kako će čuvar mreže repezentacije Belgije i Chelsea zbog povrede biti van terena najmanje tri mjeseca, što znači da ga vjerovatno nećemo više gledati na golu ove godine.

U izjavi za belgijske medije, Courtois je priznao da mu je u ovim trenucima teško.



"Svakom je igraču teško kada se ovako povrijedi. Međutim, nadam se da ću se brzo vratiti, a želja mi je da to bude prije nove godine", kazao je Courtois, pa nastavio.

"Svjestan sam da ću propustiti neke bitne utakmice za reprezentaciju i za Chelsea i zbog toga mi je teško, ali sam siguran da će moji saigrači, Mignolet i Begović, biti na visini zadatka", dodao je sjajni belgijski golman.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...