Reprezentativac BiH ogorčen najavio: Gotovo je, tražim novi klub!

Rijeka je suspendovala svog napadača Ermina Zeca koji je nezadovoljan minutažom ušao u sukob s trenerom Matjažom Kekom.





Incident se dogodio nakon utakmice u Koprivnici, pa je klub posegnuo za odredbama pravilnika i suspendovap Zeca.

Drugim riječima, bosansko-hercegovački nogometaš slobodan je potražiti novi klub. Teško da će Kek preći preko njegovog ponašanja, posebno jer sa svojim igračima probleme rješava razgovorom.

Zec do raskida ugovora neće trenirati s prvom ekipom, javlja riječki portal sportcom.hr.

U Rijeku je stigao prije mjesec i po dana iz turskog Genclerbirligija i najavio da u dresu prvoligaša s Kantride želi izboriti povratak u reprezentaciju Bosne i Hercegovine.



Dobivao je skromnu minutažu, a kada je dobio više prilike u Kupu pokazao je da još zna zabijati. U posljednjem kolu je igrao tek petnaestak minuta.

"Odmahnuo sam rukom treneru, a nakon toga smo se nastavili svađati u svlačionici. Nezadovoljan sam jer me uvodi po 2 minute u igru ili me zagrijava od 15. i ne uvede. Ne želim to trpiti. Ljudi u Rijeci su bili korektni, ništa im ne zamjeram", rekao je Zec i najavio povratak u Sarajevo.

"Već spremam stvari. U Rijeci sam službeno do zime, ali već tražim novi klub".


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...