Novi šamar Sušiću: Neću se odazvati pozivu da igram za BiH!

Desetak godina je Zvjezdan Misimović bio uz Emira Spahića glavni igrač BiH, jedan od najzaslužnijih za plasman Zmajeva na svjetsko prvenstvo u Brazil.





Po povratku s Mundijala Miske se odlučio na oproštaj. Nakon dvije sezone igranja u Kini izvjestan je i povratak u Evropu.

“Nema povratka nazad. I kada bi me selektor zvao, ne bih promjenio odluku. Ja sam tako odlučio. Imponuje mi što me navijači cijene. Znači da sam nešto ostavio iza sebe. Značila mi je podrška navijača dok sam igrao, a i sada još više.



“Odlazili su Hibić, Konjić, Baljić, Braco, Sergej, Spaha, Ibro, ja.. Odlazit će i drugi, ali reprezentacija će uvijek imati najbolje navijače. Oni će uvijek biti uz reprezentaciju”, kaže Misimović za “Avazov Sport”.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...