Oglasio se i Edin Džeko

Edinu Džeki 2014. je bila godina iz snova. 28-godišnji napadač osvojio je Premier ligu s Manchester Cityjem nakon čega je igrao po prvi put na Svjetskom prvenstvu s Bosnom i Hercegovinom. No idiličnu sezonu poremetio je loš start u kvalifikacije za Europsko prvenstvo u kojima zmajevi nakon tri kola ne znaju za pobjedu.





Na otvaranju ih je šokirao Cipar slavivši 2:1, a Džeko je u razgovoru za Fifu otkrio svoje dojmove.

"Ne znamo što se na toj utakmici dogodilo. Svi su očekivali da ćemo pobijediti, iako smo mi znali da to neće biti lako. Danas ne možete tvrditi da neka momčad može biti lak zalogaj. Igrali smo dobro u prvom poluvremenu i rano zabili, ali nismo uspjeli i drugi. Do odmora napravili smo pogrešku iz koje su izjednačili, a u nastavku nismo bili dobri. Nije to bio naš dan", rekao je Džeko i osvrnuo nse na favorite skupine:

"To je definitivno Belgija, iako druge ekipe sigurno nisu loše. Moramo pripaziti na Wales, Izrael i Cipar. Belgija je favorit, a svi ostali igraju za drugo i treće mjesto. Mi smo pak puni samopouzdanja, imamo dobru ekipu. Naravno, teško je nakon poraza u prvoj utakmici, ali imamo dosta utakmica kako bismo se kvalificirali."




Džeko tvrdi da unatoč velikom broju bh. igrača koji igraju u Europi, ne mogu se mjeriti s Italijom i Njemačkom.

"Postoji velika kvaliteta u našoj ekipi i imamo velik broj sjajnih igrača. Druge reprezentacije sad nas više cijene, pogotovo nakon nastupa na Svjetskom prvenstvu u Brazilu. Moramo uhvatiti formu za kvalifikacije".

"Velika je čast biti kapiten. Uvijek sam sanjao da igram za reprezentaciju, a sada sam i kapiten. Ponosan sam," kaže Džeko i dodaje:

Džeko ističe kako je na Svjetskom prvenstvu navijao za reprezentaciju Njemačke.

"Igrao sam dugo u Njemačkoj, poznajem dosta igrača i navijao sam za njih do kraja. Volim tu zemlju i njene ljude. Zaslužili su da budu prvaci svijeta. U našoj reprezentaciji 14 od 22 igrača govori njemački jezik. Mislim da nemamo njihov mentalitet, ali svakako bi bilo dobro da imamo," kaže Džeko.

Edin vjeruje kako Cristiano Ronaldo i Lionel Messi nemaju konkurencije, a za njega je nakon njih dvojice najbolji Zlatan Ibrahimović.

"Način na koji on igra i postiže golove je fantastičan. Naravno da ima i drugih sjajnih napadača, ali za mene, najbolji je Ibrahimović. Messi i Ronaldo su bez sumnje dva najbolja igrača na svijetu. Međutim ne možete ih porediti, jer su zaista različiti. Nikada ne govorim ko je bolji, njih dvojica su ispred svih drugih," kaže Džeko.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...