Reprezentativac BiH o Sušićevoj izjavi: Glupo mi je to komentirati

Treninzi fudbalske reprezentacije Bosne i Hercegovine se zaista održavaju u jednom opuštenom, ali ozbiljnom tonu.



Selektor Safet Sušić je nedavnom izjavom poseban pritisak stavio na Muhameda Bešića.

Za defanzivnog veznjaka Ferencvarosa nedavno je izjavio kako je ovaj jedini koji može zaustaviti Lionela Messija – velika pohvala, ali i odgovornost…

Edin Dzeko


- Glupo mi je to komentirati, rekao je Bešić, napola kroz smijeh dodajući: Šef je možda mislio na to da sam ja kao zadnji vezni igrač koji bi trebao pokrpati poziciju Elvira Rahimića. Dat ću sve od sebe da opravdam povjerenje. Mada, mislim da se Sušić možda i nije najbolje tu izrazio".

Poziv, kako je i do sada isticao, nije očekivao.

- Jako mi je drago da sam tu, ali to nisam očekivao. U Mađarskoj mi dobro ide, proglašen sam najboljim mladim igračem, a ako u Brazilu to odradim korektno, vjerujem da ću tražiti neki drugi angažman.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...