Neće ići sa Zmajevima u Brazil, a igraće u Ligi prvaka

Nažalost, mjesta u avionu za Brazil jednostavno nije bilo za sve reprezentativce Bosne i Hercegovine, bivše i sadašnje.



Nekadašnji reprezentativac Bosne i Hercegovine Sanel Jahić, produžio je ugovor sa švicarskim Grashopersom na još dvije godine.

U redove "Skakavaca" bivši igrač Željezničara dospio je zimus iz škotskog Sent Džonstona, a svojim igrama u proljetnom dijelu sezone natjerao je čelnike kluba da mu ponude produženje ugovora.

- Na moju veliku radost produžio sam ugovor s Grashopersom. Trenerova najveća želja bila je da zadrži mene i eto na obostranu radost to se i dogodilo. Presretan sam, mnogo sam zavolio Švicarsku, grad, klub, navijače - kazao je za naš list Jahić.

Sanel Jahic


Grashopers je sezonu okončao na drugom mjestu. Koja su očekivanja čelnika kluba od naredne sezone?

- Cilj svih nas u klubu je ulazak u grupnu fazu Lige prvaka, krenut ćemo od trećeg pretkola i smatram da imamo kvalitet da se izborimo. Što se tiče borbe za titulu naredne sezone, smatram da će ponovo glavni kandidati biti Bazel i Grashopers - rekao je Jahić.

Jeste tužni zbog toga što niste uvršteni na širi spisak reprezentativaca za nastupe na SP-u?

- Život ide dalje, naravno da se ne ljutim. Ja ću se i dalje boriti i igrati najbolje što znam, a ako se nekada slučajno ukaže mjesto za mene, rado ću ga prihvatiti. "Zmajevima" želim mnogo sreće u Brazilu i nadam se da će proći grupu, a onda šta bude - zaključio je Jahić.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...