Pogledajte šta je objavio igrač koji se odrekao Zmajeva

Prvotimac Sochauxa Sanjin Prcić ove sezone igra jako dobro u Ligue 1.




Prcić je izboru eminentnog lista L'Equippe izabran i u najbolju ekipu kola u fudbalskom prvenstvu Francuske minulog vikenda.

Ovaj je fudbaler bio član mlade, U-21 fudbalske reprezentacije Bosne i Hercegovine, ali se iznenađujuće odlučio povući iz svih reprezentativnih selekcija Bosne i Hercegovine.

Prcić je bio ljut na selektore U-21 i A fudbalske reprezentacije Bosne i Hercegovine Vladu Jagodića i Safeta Sušića.

"Nedavno, tokom utakmice mlade reprezentacije protiv Španije, kada sam iz navodno taktičkih razloga zagrijavan 70 minuta i nisam ušao u igru, te nakon nekoliko dana u Albaniji, osjetio sam da se nalazim u nemilosti selektora Vlade Jagodića. Prešao sam i preko tih poniženja. A sada me i selektor A tima Safet Sušić javno otpisao", rekao je nedavno Sanjin Prcić.

Sanjin Prcic


"Gotovo je. Definitivno! Odlučio sam se zahvaliti Nogometnom savezu BiH na svakoj budućoj saradnji. Nemam “nikoga” u Sarajevu. Ipak, moji najveći prijatelji su u Derventi i vjerovatno će tako biti i ubuduće – kaže dosadašnji mladi reprezentativac BiH.

Ipak, Prcić ipak nije zaboravio odakle dolazi, pa je putem socijalnih mreža postavio fotografiju svojih navijača sa zastavom Bosne i Hercegovine, uz poruku:

"Porodica je uvijek podrška".



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...