Reprezentativac BiH poslao poruku Safetu Sušiću putem medija

Nekadašnji reprezentativac Bosne i Hercegovine Sanel Jahić (32) s dosta uspjeha nosi dres švicarskog Grashopersa. Skupio je sedam nastupa i upisao se jednom u listu strijelaca, a svojim igrama podsjeća na najbolje dane kada je nosio dresove grčkog Arisa i AEK-a.




Grashopers je trenutno drugoplasirani tim Super lige Švicarske s četiri boda zaostatka za vodećim Bazelom, a derbi prvenstva između ova dva tima na rasporedu je u nedjelju (16 sati).

Polivalentan fudbaler

Jahić je u razgovoru za Avaz.ba  govorio o ekspanziji švicarskog fudbala, karijeri, reprezentaciji…

- Igram za veliki klub. Švicarska liga je u ekspanziji, što se najbolje vidi po rezultatima Bazela u Evropskoj ligi. Upravo s Bazelom vodimo bitku za prvaka Švicarske, a u nedjelju je naš međusobni okršaj koji bi mogao odlučiti novog prvaka. Želimo pobijediti i prići na bod zaostatka – kazao je Jahić za “Avaz”.

Sanel Jahic


Ovaj polivalentni fudbaler tokom karijere igrao je na više pozicija, a trenutno u Grashopersu igra stopera i zadnjeg veznog.

Kapljica znoja

- Igram na poziciji koju mi trener kaže, trudim se i borim kako bi se nametnuo selektoru Safetu Sušiću. Ja sam dio te reprezentacije i nikad se ne predajem. Moje je da ostavljam posljednju kapljicu znoja, a na selektoru je da odluči da li će me pozvati – kazao je Jahić, dodavši da je uvjeren da će BiH zajedno s Argentinom proći grupu F na Svjetskom prvenstvu.

Trostruko slavlje

Na pitanje prati li igre Željezničara u kojem je ponikao, Jahić je dao zanimljiv odgovor.

- Naravno da pratim klub koji je moj život. Nadam se da će osvojiti titulu. Zamislite godinu u kojoj bi Željezničar bio prvak, ja s Grashopersom osvojio naslov i sve to krunisao tako što bih bio pozvan u reprezentaciju BiH za Svjetsko prvenstvo. Bilo bi to trostruko moje slavlje – kazao je Jahić.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...