Kako su reprezentativci BiH plaćali selektoru da bi igrali

Davanje novca selektorima i trenerima od strane igrača javna je tajna u bh. fudbalu, ali ujedno i nešto što je činjenica.



Tako je nekadašnji selektor fudbalske reprezentacije Bosne i Hercegovine Miroslav Blažević javno priznao kako su mu pojedini igrači donosili novac.

Riječ je o bivšem golmanu Zmajeva Nemanji Supiću, koji je Ćiri nakon utakmice sa Turskom u Zenici donio "punu kovertu para".

"Nemanja Supić je jedna moja lijepa uspomena. Iz više razloga. Zenica i publika Zenice je pokazala jednu najveću širinu, civiliziranu kulturu. Jer oni nisu vikali Ćiro, već Nemanja. To je jedna potvrda kako su naši ljudi široki".

Nemanja Supic Ratko Mladic


"Nemanja je došao kao padobranac u moju ekipu, jer je Kenan Hasagić imao problema. Ja sam ga uvjerio da je najbolji golman na svijetu. Na utakmici protiv Turske kada je branio čudesno, bili su ljudi iz klubova koji su ga odmah angažovali".

"Kasnije, kada je došao na pripreme, tražio je sa mnom razgovor i dao mi je jednu debelu kovertu. Kaže mi: Zahvaljujući vama, ja sam zaradio pare i mislim da ovo vama pripada!".

"Rekao sam mu: Sine moj, ja imam mnogo više para od tebe i to mi ne treba. Imam jednu divnu uspomenu na njega", dodao je Ćiro.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...