Zlatan Ibrahimović pobjesnio: Šta je, hajde dođite!


Zlatan Ibrahimović je u razgovoru za ESPN rekao kako treba još 'hejtera' jer su mu upravo oni davali dodatnu snagu kroz karijeru:







"Trebam biti ljutit, veoma ljutit kako bih bio još bolji. Kada sam ljutit, mogu pokazati pokrete koje ne očekujete i predvidjediti situacije koje će se dogoditi na terenu. Kroz cijelu su mi karijeru upravo ti mrzitelji davali snagu, nisu vjerovali u mene, predviđali su mi kraj, a ja sam se vraćao još bolji i jači."

"Isto tako, nikada nisam bio zadovoljan trenutnom situacijom, uvijek sam želio napredovati i postavljati letvicu još više. Zanimljivo je kako su svi ovi mrzitelji na kraju postali moji obožavatelji i zbog toga ih želim još više", dodao je Ibrahimović.






Mnogi su kraj Ibrahimovićeve karijere prognozirali nakon teške ozljede koljena kada je bio igrač Manchester Uniteda, ali se Ibra vratio te u 37. godini još uvijek igra:

"Moje tijelo je u savršenom stanju. Moglo bi se reći da sam poput vina, što stariji, to bolji. Godine su samo broj, jedino što je bitno je glava, koliko ste psihički jaki i koliko radite na sebi. Treniram jako puno i to me pokreće, a za sebe sa sigurnošću mogu reći kako sam radoholičar."

"Ozljeda koljena je bila veoma čudna jer nikada prije nisam bio teže ozlijeđen. Govorio sam si kako nisam ozlijeđeni vjerovao sam u to dok pregled nije pokazao ozbiljnost situacije. Tu su se ponovno javili oni mrzitelji i rekli kako je to kraj, ali im nisam dopustio da budu u pravu", zaključio je Ibrahimović koji je u 11 odigranih utakimca za LA Galaxy zabio sedam golova.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...