OVO SE DUGO ČEKALO Dobio sam poziv u reprezentaciju BiH, dolazim na okupljanje


Sakib Malkočević, najuspješniji bh selektor već slaže kockice za naredni ciklus kvalifikacija. Tako će u sklopu priprema za kvalifikacijski turnir koji će se na jesen odigrati u našoj zemlji, bh. nade će u Albaniji odigrati dvije prijateljske utakmice.







Na ovo okupljanje naš stručni štab je pozvao par debitanata. Među njima i Danijela Kovačevića koji je trenutno član kadetske ekipe Minhena 1860.

– Prije svega čast mi je što sam dobio poziv. Sada je sve do mene. Prvi put dolazim na okupljanje reprezentacije. Za mene je sve ovo jedno lijepo iskustvo. Tu je i Vitonji, kojeg sam upoznao u Doboju. Sa njim se najviše družim, mada sam naišao na odličan prijem od strane novih saigrača – prenosi prve impresije Danijel Kovačević.

Kovačević je igrač zadnje linije.






– Mogu uspješno igrati na poziciji stopera, ali i desnog beka. Sve zavisi šta će selektor od mene tražiti. Nemam tremu, jer sam svojevremeno sa 14 godina igrao u najjačem rangu takmičenja za taj uzrast. Dobre igre su me i dovele do dresa Minhena 1860.

Danijel je pratio igre naših nada u ranijim ciklusima kvalifikacija.

– Znam da je BiH u ovom uzrastu bila sudionik dva posljednja Evropska prvenstva. Što je zaista za svaku pohvalu. Na nama je da nastavimo kontinuitet uspješnih igara.

O utakmicama protiv vršnjaka iz Albanije kaže:






– Svakako da će nam ove provjere biti od velike koristi. Iako se radi o prijateljskim utakmicama, naš cilj je da upišemo pobjede – istakao je Danijel Kovačević, novopečeni kadetski reprezentativac naše zemlje i velika nada Minhena 1860 kluba za koji je donedavno igrao Edin Radončić, nekadašnji reprezentativac Crne Gore u mlađim selekcijama, koji je danas uspješan ugostitelj u Belgiji.

Danijel je bez dileme igrač o kojem će se tek čuti. Po stasu liči na Emira Spahića. Još da bude uspješan na zelenom terenu kao nekadašnji kapiten naših “Zmajeva”.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...