IBRAHIMOVIĆ POBJESNIO Šveđani me ne žele u Rusiji jer sam Bosanac!


Zlatan Ibrahimović za nepozivanje u reprezentaciju okrivljuje - švedske medije.







On se od reprezentacije Švedske oprostio nakon razočaravajućeg nastupa na Euru 2016. gdje su ispali u skupini.

No i nakon toga, napadač je nastavio oduševljavati nogometne fanove svojim igrama u Manchester Unitedu pa sada u LA Galaxyju. Nakon što je Švedska izbacila Italiju u dodatnim kvalifikacijama za Svjetsko prvenstvo, Zlatan je u medijima najavio svoj povratak u reprezentaciju te nastup na SP-u u Rusiji.

Selektor Janne Andersson je Ibrahimoviću  zatvorio vrata reprezentacije još u aprilu kada je rekao: "Mislim da se nema smisla vraćati nakon što odbiješ igrati za reprezentaciju."






Ali nije Zlatan običan igrač, Ibrahimović je legenda švedskog nogometa i najbolji strijelac u povijesti reprezentacije sa 62 postignuta gola. Zbog te je činjenice napadač vjerovao kako će nastupiti u Rusiji.

Njegovo umirovljenje nakon Eura 2016. je bila velika prepreka ulasku u reprezentaciju, ali Ibrahimović tvrdi da mediji u Švedskoj snose najveću krivicu njegovog neigranja na predstojećem Svjetskom prvenstvu.

"Igranje na Svjetskom prvenstvu je za mene tulum, najveći tulum u svijetu nogometa." izjavio je Ibrahimović.






"Svi najbolji igrači će biti tamo, a Zlatan neće...Trebao bi biti tamo, ali neće."

"Mediji tvrde da je reprezentaciji bolje bez mene, to je njihov mentalitet. Nemam uobičajeno švedsko ime, ne ponašam se kao tipičan Šveđanin, ali svejedno sam najbolji strijelac u historiji reprezentacije."

"Kritiziraju me da ne surađujem s momčadi, a opet, ja sam osvojio to što sam osvojio, igrajući za Ajax, Juventus, Inter, Barcelonu, Milan, PSG, Manchester United i LA Galaxy."






"Zanima me kako neko ko ne može biti samo dio momčadi, ko nije timski igrač, kako on može igrati za takve klubove i osvojiti sve što sam ja osvojio? Zato što znam što radim i znam kako pobjeđivati."

Švedska je smještena u grupu F te prvenstvo otvara utakmicom protiv Južne Koreje (18. juna), a zatim igra s Njemačkom (23. juna) i Meksikom (27. juna).





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...