Mourinho gledao otvorenih usta: Pogledajte šta je uradio Asmir Begović

Golman reprezentacije Bosne i Hercegovine Asmir Begović nenadano je dobio priliku da brani u prvom kolu Premiershipa.





Naime, Chelsea je remizirao protiv Swanseaja 2:2, a prvi golman londonskog Chelsea Courtois je zaradio crveni karton na početku drugog dijela, pa je na gol morao prvi golman reprezentacije BiH Asmir Begović.

Kod penala Gomisa naš golman nije ništa mogao, ali je u nastavku zaustavio nekoliko opasnih pokušaja ekipe iz Velsa. U većini stranih medija je dobio najbolju ocjenu u svom timu.

Podsjetimo, Novi golman Chelsea Asmir Begović izjavio je po dolasku u Chelsea za engleske medije da vjeruje u sebe i da će se vremenom izboriti za mjesto u ekipi Josea Mourinha.



Begović je nakon pet sezona odlučio napustiti ekipu Stokea i pored interesa nekoliko engleskih klubova on se odlučio na prelazak u redove Chelseaja, a time je iznenadio mnoge jer je na Stamford Bridgeu na golu Courtois nedodirljiv.

"Želio sam se testirati protiv njega, on je jedan od najboljih golmana na svijetu, ali ja vjerujem u sebe i sve me to privlači. Mourinho mi nije ništa garantovao, ali želim odigrati što više utakmica", kazao je Begović.

Golman bh. reprezentacije dodao je da svi imaju mišljenje o njegovom transferu, ali da je želio probati nešto drugačije i da se zbog toga odlučio za prvaka Engleske.

"U ovoj fazi karijere želio sam vidjeti gdje sam u odnosu na najbolje, nadam se da ću svima pokazati ko sam", dodao je Begović.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...