ŠOK ZA BAŽDAREVIĆA Ljut sam, neću igrati za BiH, ne treba mi ni pasoš!


Danas sam položio zakletvu i zvanično preuzeo mađarski pasoš, tako da sam stekao mogućnost igranja za reprezentaciju Mađarske, za Klix.ba ispričao je igrač Videotona Asmir Suljić pa dodao:





"Prije svega sam ga zbog toga i dobio, tako da je preostalo da igram što bolje kako bih zaslužio poziv selektora."

Kolašinac odbio Juventus i odlazi u njihovog rivala za plaću od dva milijuna eura?!

Priliku da zaigra za BiH nije dobio...

"Naravno, želio sam igrati za zemlju u kojoj sam rođen, ali nikada nisam dobio priliku iako smatram da sam je zaslužio. Jedan sam od najboljih stranaca u Mađarskoj, mislim da sam zaslužio da barem budem tema. To se nije dogodilo, ali ja nisam razočaran , jer sam dobio priliku da igram za zemlju u kojoj me cijene i u kojoj sam stekao punu afirmaciju. Zahvalan sam na prilici koja mi je ukazana, želim je iskoristiti."





"Početkom sezone sam odigrao sve utakmice u Evropi i bio najbolji pojedinac Videotona, ali sam se povrijedio i propustio ostatak polusezone, međutim, oporavio sam se i sada igram standardno . Postigao sam jedan gol i upisao tri asistencije, a klub je prvi na tabeli i želimo titulu."

Suljić ističe kako zbivanja u bh. ligi prati povremeno.

"Pratim koliko mogu, borba za titulu će biti neizvjesna. Nadam se da će Sarajevo na kraju biti prvak. Zrinjski i Željezničar su također ozbiljni kandidati. Novi format lige je znatno bolji, to se pokazalo već u prvoj sezoni."



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...