Begović? Šta će mi on, ne pada mi na pamet da ga dovodim!


U posljednja tri prijelazna roka bili smo povezani s mnogim igračima, uključujući i Asmira Begovića, započeo je za Evening Standard Slaven Bilić pa dodao:






"U ta tri prijelazna roka ja sam nekoliko puta ponovio da jedina pozicija u momčadi koju apsolutno ne mislim mijenjati je golmanska."

"Bio sam sretan, ali i dalje sam sretan s Adrianom i Darrenom Randolphom."





"Ako me pitate hoće li obojica biti tu i sljedeće sezone, odgovor je da."

Asmir Begović nezadovoljan je svojim statusom u Chelseaju, gdje sjedi na klupi, a priliku konstantno dobiva Thibaut Courtois.

Samim tim, reprezentativac Bosne i Hercegovina u potrazi je za novim klubom, a kako sada stoje stvari, to gotovo pa sigurno neće biti West Ham.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...