Baždarević je spremio pakleno iznenađenje: Istina je, dobio sam poziv u reprezentaciju BiH


Dinamo je reprezentaciji Bosne i Hercegovine podario dva reprezentativca.

Mehmed Baždarević odlučio je za kvalifikacijsku utakmicu protiv Gibraltara (25. marta na Bilinom Polju), ali i prijateljski dvoboj protiv Albanije (28. marta u Elbasaniju) pozvati Armina Hodžića i Amera Gojaka...






Hodžić i Gojak u A reprezentaciji

Armin Hodžić već je upisao tri nastupa za BiH reprezentaciju, a posljednje predstave u dresu hrvatskog prvaka vratile su ga u nacionalni tim. No, u njoj će debitirati i Amer Gojak koji igra sve bolje, ali i sve češće u modrom dresu.

Amer Gojak oduševio je u finišu prvog dijela sezone, a onda i na proljeće pokazao kako Dinamo u svojim redovima ima veliki potencijal...

"Iznimno sam sretan i počašćen pozivom selektora Baždarevića. Biti ponosan malo je reći za ovo što sada osjećam. Uvijek mi je bila čast nositi dres s grbom zemlje u kojoj sam rođen. A sada konačno imam priliku to činiti u društvu najboljih nogometaša koje BiH nogomet nudi" rekao je u razgovoru za Goal Amer Gojak, pa nastavio:





"Privilegij mi je biti dio momčadi u kojoj se nalaze svjetski poznata imena poput Džeke ili Pjanića, no imam dovoljno samopouzdanja da pokažem kako za mene i u nacionalnoj vrsti ima mjesta. Hvala selektoru Baždareviću na povjerenju, hvala ljudima iz Dinama, mnogobrojnim navijačima koji su mi poslali poruke podrške, te porodice bez koje ovo ne bi bilo moguće."

Amer Gojak je u dahu nastavio...

"Sanjao sam dan kada ću u nacionalnom dresu istrčati na Bilinom polju, osjećam da sam na korak do ostvarenja tog sna. I niko danas nije sretniji od mene" završio je novopečeni reprezentativac Bosne i Hercegovine...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...