Jose Mourinho potvrdio najveći transfer u istoriji fudbala


"Imam 22 igrača, a idemo po 23. Ne želim govoriti o drugim klubovima i njihovim igračima. To rade drugi treneri, ne ja", rekao je Mourinho.





Jose Mourinho u ovom je prijelaznom roku u Manchester United doveo Zlatana Ibrahimovića, Erica Baillyja i Henrika Mhitaryana, no kako sam ističe do kraja prijelaznom roka dovest će još vrlo kvalitetnog veznjaka. A to bi trebao biti Paul Pogba, što se već piše tjednima.





"Kupili smo Mickija (op.a.Mhitaryan), svi znamo koliko je dobar. Imamo super napadača u Ibrahimoviću, a sad krećemo po jako dobrog veznjaka. Tako da sam sretan kakvu momčad imam", rekao je Mourinho pa dodao:

"Imam 22 igrača, a idemo po 23. Ne želim govoriti o drugim klubovima i njihovim igračima. To rade drugi treneri, ne ja. Ja samo pričam o svom klubu i igračima."



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...