Ćiro Blažević dao izjavu koja je potresla BiH: Utakmica reprezentacije BiH bila namještena?!

Miroslav Ćiro Blažević, karizmatični stručnjak u intervjuu za "Dnevni avaz" govorio je o Haškom sudu, o pomirenju naroda na ovim prostorima, o političarima, o Tomislavu Karamarku, nogometu, bh. reprezentaciji....



Ćiro se osvrnuo na ne prežaljenu eliminaciju u baražu protiv Portugala i najavio:





"Da me nisu zajebali s Portugalom, mogao sam ostati jako dugo i imati zapaženu ulogu", kaže Blažaević pa nastavlja:

"Jer pobjednici su svi, a gubitnik neće da bude niko. Ja sam na kraju ispao gubitnik. No, kada umrem, u mojoj knjizi, u memoarima, svi će moći pročitati kako je došlo do sabotaže da sam ja ispao gubitnik".

"No, čitat će svi o sebi u Ćirinim memoarima - najavio je Ćiro Blažević.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...