Senijad Ibričić razbjesnio sve navijače Željezničara ovom izjavom

Nakon što je raskinuo ugovor sa turskim drugoligašem Karsiyakom krenula su nagađanja o budućnosti Senijada Ibričića, a dvije najizglednije opcije koje su se spominjale su Hajduk i Željezničar, te u posljednje vrijeme Genoa.



“Ako me trebaju ja sam spreman. Hajduk je za mene ipak ispred svih ostalih klubova. Na potezu je uprava, ako žele ja ću se sutra vratiti i staviti im se na raspolaganje“, rekao je Ibričić.





Hajduk pak nije previše zaigran za povratak miljenika svojih navijača. Dalmatinski portal naveo je da na Poljudu ove zime ne planiraju angažovati bivšeg reprezentativca Bosne i Hercegovine, već se planiraju okrenuti nekim novim igračima.

Zanimljivo, Ibričić kao da ima običaj da se "prodaje" po medijima, pa je tako pričao kako bi rado došao i u sarajevski Željezničar, za koji "navija od djetinjstva".

Ovo nije prvi put da Ibričić pravi "spektakularne" transfere, a na kraju završi u ekipama kakve su Vardar iz Skoplja.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...