Nakon sjajne utakmice oglasio se i Muhamed Bešić

Iako je odigrao samo posljednjih pola sata u remiju Evertona i Tottenhama 1:1, Muhamed Bešić od strane navijača potpuno je zasluženo izabran za igrača utakmice.



Bh. veznjak ove sezone zbog problema s ozljedom odigrao je samo tri utakmice, a vratio se na Boxing day protiv Newcastle Uniteda.

"Spreman sam, pa kad će me trener trebati, ja ću biti tu. Ali nije samo važno igrati, važan je i rezultat", rekao je Bešić za službene stranice kluba.





"Bila je to moja druga utakmica nakon dugo vremena. Stvarno sam uživao i osjećao se jako dobro na terenu."

U 79. minuti mogao je i zabiti, ali je Lloris njegovu bombu izvadio ispod prečke.

"Kada pucate, ponekad ne znate jeste li pucati dobro ili ne, ali ja sam odmah znao da je udarac dobar. Nažalost, nije ušlo."

"Bila je otvorena utakmica. I mi i oni smo imali prilike. Ali ja sam očekivao pobjedu jer u posljednjih nekoliko utakmica imamo loše rezultate."

"Razočarani smo, ali kada ne pobijedite, i bodom morate biti zadovoljni", zaključio je Bešić.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...