"Želim igrati za BiH: Sa Pjanićem i Džekom možemo mnogo!"

Belgijski Gent u prošloj sezoni osvojio je svoju prvu šampionsku titulu u klupskoj historiji dužoj od 100 godina, a jedan od glavnih motora bio je Danijel Milićević, ofanzivni veznjak koji se sve više spominje kao budući Zmaj.



Belgijanci su odlični i u debitantskoj sezoni Lige prvaka, a za posljednji trijumf protiv Lyona zasluge pripadaju upravo Milićeviću.

Posjeduje bh. pasoš





Majstorski gol iz slobodnog udarca i asistencija u petoj minuti sudijske nadoknade za pobjednički pogodak najbolja su preporuka selektoru BiH Mehmedu Baždareviću, koji je pratio uživo ovu utakmicu.

– Drago mi je što sam upravo na ovom meču postigao gol i asistirao. Nakon utakmice sam razgovarao sa selektorom lice u lice, ali ne bih sada o detaljima razgovora. Moj dječački san je bio igranje u Ligi prvaka i u dresu reprezentacije. Jedan sam ostvario, sada čekam na drugi – kaže Danijel Milićević na početku razgovora za Faktor.

Fudbaler koji je rođen u Švicarskoj, a čiji su roditelji iz okoline Ugljevika odlučan je u namjeri da zaigra za BiH.

– Često svratim u rodni kraj mojih roditelja. Obiđem djeda i baku, a ljetos sam obnovio i bh. pasoš – otkriva veznjak Genta.

Uprkos činjenici da ima pasoš BiH Milićeviću je neophodna promjena sportskog državljanstva, jer je u omladinskim selekcijama nosio dres Švicarske.

– Znam da moram obaviti i tu administrativnu promjenu i na nju sam spreman zbog dresa BiH – priča jedan od najbitnijih fudbalera trenutnog lidera belgijske Jupiler lige.

Iako igra u odličnoj formi Milićević nije interesantan selektoru Švicarske Vladimiru Petkoviću, koji ga je svojevremeno trenirao.

– Nedavno pred jedan kvalifikacioni meč Švicarske novinari su pitali selektora za mene. Pohvalio me, ali je istakao da na mojoj poziciji ima kvalitetnijih igrača i da sa 29 nisam u najboljim igračkim godinama – govori budući Zmaj.

Tokom karijere Milićević je igrao s nekim od reprezentativaca BiH. Svlačionicu je dijelio s Ervinom Zukanovićem, dok Senada Lulića poznaje iz igračkih dana u Švicarskoj.

– BiH ima strašne igrače. Šteta je što nismo uspjeli eliminisati Irsku u baražu. Gledao sam obje utakmice, a mislim da smo mogli možda malo više u prvoj utakmici. Ipak, momci su se borili, iako je bilo dosta kritika. Da nije sviran penal sve je moglo biti drugačije – smatra Danijel Milićević, koji je u pet nastupa u Ligi prvaka postigao dva gola i upisao jednu asistenciju.

Debi protiv Švicaraca?





Teoretski svoj debi Milićević bi mogao imati u prijateljskom meču protiv Švicarske, ukoliko isti dogovore savezi. Nasmijao se naš sagovornik kada samo mu to rekli…

– Sa Švicarcima trebamo igrati? Bilo bi to zanimljivo – ističe Milićević na kraju razgovora za Faktor.

(D.Stambolić/Faktor.ba)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...