Oglasio se Muhamed Bešić: Ima li razloga za zabrinutost?

Bh. reprezentativac Muhamed Bešić se oporavio nakon povrede i konkuriše za nastupe u prvom timu Evertona.



Bešić je zbog povrede sa terena odsustvovao od septembra mjeseca, a na teren se vratio u utakmici baraža za EP u Dublinu protiv Irske, kada je u igru ušao u drugom poluvremenu.





“Osjećam se dobro, odigrao sam 45 u dresu reprezentacije tako da sam sada spreman. Bilo je frustrirajuće u prvih nekoliko dana nakon povrede, ali to je nogomet i morate nastaviti dalje. Naravno, ja sam još uvijek mlad i po prvi put mi se desilo da odsustvujem za terena par mjeseci”, kazao je Bešić za engleske medije i dodao:

“U teretani vježbam svakodnevno i spreman sam. Ipak, moram biti oprezan jer je po drugi put da sam imao ovakvu povredu, no nisam zabrinut”.

Međutim, s obzirom na to da ove sezone gotovo pa nikako nije igrao u dresu Evertona, za očekivati je da će potrajati da Bešić izbori prvi tim na Goodisonu, kao i staru formu.

Everton se trenutno nalazi na sedmom mjestu na tabeli engleskog Premiershipa.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...