Ibrahimović konačno progovorio o svojim bosanskim korijenima: Ova je izjava oduševila BiH

Zašto je Zlatan Ibrahimović jedan od omiljenih igrača u Bosni i Hercegovini - pitanje je na koje nije teško pronaći odgovor.



Naravno, riječ je o njegovim korijenima koji potiču upravo iz Bosne i Hercegovine i priči prema kojoj je Zlatan Ibrahimović vrlo lako mogao postati reprezentativac Bosne i Hercegovine.

Da li je želio i da li je uopće postojala šansa da Ibrahimović zaigra za reprezentaciju Bosne i Hercegovine - vjerovatno nećemo nikada saznati. Mnogo je priča ispričano na tu temu. Navodno je Ibrahimovićevom ocu Šefiku iz Saveza poručeno da u Bosni i Hercegovini "ima takvih koliko god hoćeš". Zlatan je dobio poziv da obuče dres reprezentacije Švedske i zauvijek je izgubljen za našu reprezentaciju. Da li je ova priča tačna ili ne, teško ćemo ikada saznati, a na vama je da u nju vjerujete ili ne.





Zlatan Ibrahimović je rođen u Švedskoj 1981. godine. Odrastao je u Rosengardu, predgrađu Malmöa. Kvpart je to u kojem su svoj dom pronašli brojni imigranti, poput Somalijaca, Turaka, Arapa, Jugoslavena... U skromnom stanu Ibrahimović je živio sa sestrom Sanelom, dvije polusestre, bratom, bratovim sinom, ocem Šefikom i majkom Jurkom.

Zlatanova majka bila je čistačica, a radila je i po 14 sati dnevno. Ponekad su i djeca išla da joj pomognu. Bila je izuzetno stroga majka, a Ibrahimovićevi roditelji rastali su se kada je on imao svega dvije godine. Zlatan je odlukom socijalnih radnika dodijeljen majci, a sestra Sanela ocu. Zlatan nije mogao bez sestre, pa je na kraju otišao da živi kod oca, da bi nakon novog ispitivanja Zlatan bio dodijeljen ocu, a sestra Sanela majci.

Zlatanov otac Šefik bio je domar u jednoj zgradi u Malmöu. Zlatanov život s ocem nije bio lagan. Zbog Šefikovih problema s alkoholom često su bili praznog frižidera. Supruzi Heleni rekao je kako frižider u kući uvijek mora biti pun. Ipak Zlatan neke događaje iz svog djetinjstva provedene s ocem pamti po lijepom. Jedan od njih je i kupovina kreveta u IKEA-i. Šefik je Zlatanu kupio krevet, ali nije imao dovoljno novca da plati i dostavu.

''Moj otac je musliman iz Bosne i Hercegovine, a majka katolkinja iz Hrvatske''





"Nosili smo krevet od IKEA-e do našeg stana. To je bilo fantastično. Proveo sam dosta vremena i s majkom, ali sam ustvari živio s ocem. Jednom je dao čitavu plaću kako bih ja mogao ići do trening kampa. Nije mogao platiti stanarinu, ali je uradio to", kaže Ibrahimović za svog oca Šefika.

"Ovako Švedska izgleda 2014. Ne govorim perfektan švedski, ali sam i dalje Šveđanin. Švedska je veliki miks, svi smo različiti, ali ipak slični. Moj otac je musliman iz Bosne i Hercegovine, a majka katolkinja iz Hrvatske. Ali ja sam rođen u Švedskoj i švedski sam građanin, i niko to ne može promijeniti. Situacija je takva, prihvatite je", rekao je Ibrahimović nedavno i to bismo svi trebali poštovati.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...