Džeko uoči utakmice dao izjavu zbog koje se trese bordo polovina Rima

U derbi susretu devetog kola italijanske Serije A u Firenzi se večeras sastaju Fiorentina i Roma.



Ljubičasti iz Firenze su na prvom mjestu tabele Serije A sa 18 bodova, dok je Roma trećeplasirana sa bodom manje od Fiorentine.

Samim tim, to večerašnjoj utakmici daje posebnu draž, jer se radi o derbiju koji bi u konačnici mogao odlučivati o novom prvaku Italije.





Kapiten fudbalske reprezentacije Bosne i Hercegovine Edin Džeko ovu je utakmicu počeo od prve minute u sastavu Rome, a neposredno uoči susreta obratio se navijačima.

"Osjećam se dobro, nakon što sam se oporavio od povrede zbog koje nisam igrao mjesec dana. Sretan sam što ću večeras zaigrati od prve minute, to mi je posebna motivacija", rekao je Džeko italijanskim medijima.

"Fokusiran sam na ekipu, rezultate i pobjede, koji će nam na kraju sezone donijeti titulu prvaka Italije. To je naš cilj i naša želja i uvjeren sam da ćemo u tome i uspjeti. Uostalom, zbog toga sam i došao u Rim", dodao je Dijamant, a ova je izjava naišla na oduševljenje među navijačima rimske ekipe.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...