Šta čeka Baždarević? Nikada ne niko nije zvao iz Bosne

Ukrajinskom ligom već godinama i godinama vladaju Shakhtar i Dynamo Kiev, međutim, sve ozbiljnije se u ovoj zemlji priča o Dnipru i FC Volynu.

Za ekipu Volyn Lutska koja se nalazi na četvrtoj poziciji Ukrajinske "Pari-Match" lige (Premijer lige) nastupa i 27-godišnji Jajčanin Ivica Žunić.



Žunić se već dvije godine nalazi u jednoj od najjačih ekipa u Ukrajini, te je nezamjenjiv član prve postave trenera Vitalija. Ivica je i prošle sezone odigrao fenomenalno u crveno-bijelom dresu, te je kao vrhunac od strane nekoliko sportskih portala u Ukrajini izabran u momčad sezone.

U dosadašnjem toku sezone u Ukrajini je odigrano sedam kola, a ekipa bh. internacionalca upisala je četiri pobjede, tri remija i jedan poraz. Jedini poraz upisali su na domaćem terenu od giganta Shakhtara sa kojim kako kaže Ivica se teško ko može nadmetati osim Dynamo Kieva.

Ovaj stameni Jajčanin se najbolje snalazi na poziciji stopera što mu je i prirodna pozicija, međutim, nerijetko se nađe i na poziciji zadnjeg veznog. Također, odličan je u igri glavom što je demonstrirao nebrojan broj puta u ovom klubu. Ove sezone u sedam nastupa upisao je jedan pogodak i to na utakmici protiv Zaporozhyea kada je njegova ekipa slavila pobjedu rezultatom 0:2.

Kako je tekao put od Elektrobosne do Volyna?

- Moj put iz Jajca, tačnije Elektrobosne gdje sam prošao školu fudbala pa do Volyna sigurno nije bio lak. Bilo je tu mnogo uspona i padova, iz BiH odlazim u Austriju gdje sam bio četiri godine po raznim klubovima. 2012. godine sam dobio dobru ponudu iz Poljske. Pojačao sam ekipu Tychyja, a nakon dvije godine prelazim u Volyn gdje sam i danas.

Odlučili ste za ostanak u Volynu još jednu sezonu, zašto?

- Pa da, imao sam odličnu prvu sezonu u klubu, svi su me dobro prihvatili. Trener i uprava kluba su insistirali da ostanem u klubu, te sam se ja na to i odlučio uprkos brojnim ponudama. Očigledno da nisam pogriješio što sam ostao s obzirom da smo krenuli odlično u sezonu, te smo na četvrtoj poziciji iz Ukrajinskih velikana.

Imali ste brojne ponude u ljetnom prelaznom roku?





- Imao sam nekoliko ponuda iz Rusije, Poljske i okolnih zemalja, kao i neke kombinacije sa turskom Superligom, međutim, u klubu su me željeli, ja sam zadovoljan ovdje, tako da sam odlučio da ostanem za sada.

Dobro ste krenuli u sezonu, kakva su očekivanja?

- Prezadovoljni smo otvaranjem sezone. Sigurno je da neće biti lako do kraja, u vrhu su uvijek Dynamo, Shakhtar i Dnipro, tri ubjedljivo najkvalitetnije ekipe u ligi, međutim, naš cilj je Evropa što sa trenutnim igrama i zaslužujemo. Već u nedjelju igramo protiv prvoplasiranog Dynama i to će biti jedna od najtežih utakmica sezone.

Da li vas je kontaktirao nekada neko iz reprezentacije BiH?

- Nažalost nije. Nijedan selektor me za sada nije kontaktirao, međutim, ne gubim nadu. Moje je da radim na terenu, da se trudim, a nadam se da će poziv selektora uskoro stići. Reprezentaciju redovno pratim i mislim da se kvalitet reprezentacije povećava iz godine u godinu. Naravno da je žestoka konkurencija, posebno u odbrani, mada mislim da se radom i trudom mogu izboriti za mjesto u reprezentaciji.

Koji je vaš cilj u budućnosti?

- Pa osim reprezentacije BiH veliki cilj mi je potpisati za neki jači klub u ligi petice. Mislim da ću uskoro to i uspjeti.

Selektor Baždarević sigurno mora obratiti pažnju i na ovog stopera Volyna, posebno u vremenu kada neki naši stoperi ne igraju redovno, a neki su i na zalasku karijere.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...