Ovo je jedina prava istina o Mirzi Teletoviću

Kapiten košarkaške reprezetnacije BiH Mirza Teletović jučer je proslavio svoj 30. rođendan, ali Teletović ima mnogo više razloga za slavlje od proslave rođendana.

U djetinjstvu je Teletović preživio rat u BiH, a zatim se početkom 2015. godine susreo sa oboljenjem plućne embolije. Uspio je preći i tu prepreku, te izaći kao pobjednik kao što to radi na parketima, piše Reprezentacija.ba.



Za vrijeme rata Mirza je skoro svakodnevno od svojih roditelja saznavao imena poginulih komšija i poznanika. U tom periodu bilo je samo pitanje, ko će nastradati sljedeći?

Iako u ruševinama, kada je pitanje života “visilo u zraku” Teletović se “zaljubio” u košarku i u igranju košarke ga nije omelo ni granatiranje.

Ispod bombardovanih zgrada Mirza je našao mjesto za igranje košarke i uz loptu je provodio dane. Prekinuo bi ga samo umor ili hitni alarm za bijeg u sklonište.

– To mi je najbolje odogovaralo. Imao sam lijep dodir sa loptom i dobar osjećaj za igru. – pojašnjava Teletović.

Akutelni igrač NBA lige je svoju profesionalnu karijeru započeo sa 15 godina u tuzlanskoj Slobodi, ali je ubrzo premašio konkurenciju i postizao prosječno 30 poena po utakmici.

Zatim je 2004. godine prešao u Belgiju gdje je dvije godine igrao za Oostende, a onda je uslijedio transfer u Španiju, u tadašnju Tau Ceramicu.

Već krajem prve sezone u Španiji se našao na NBA draftu, no nije izabran. U naredne tri godine je bio glavni igrač kluba i nerijetko preuzimao ulogu kapitena. Pružao je odlične partije u španjolskoj ACB ligi, ali i u Euroligi.

Bio je jedan od najboljih košarkaša Europe i bilo je pitanje vremena kada će uslijediti transfer u NBA ligu.

U julu 2012. godine Teletović je prešao u redove Brooklyn Netsa.

 – Nisam puno razmišljao o tome. Imao sam ugovor sa klubom na još dvije godine. Nisam znao da li ću završiti u Španiji ili otići negdje drugo u Europu. Moj agent je kazao da postoji veliki interes za moj odlazak u NBA ligu, a s obzirom da sam iza sebe imao mnogo utakmica na europskoj sceni pomislio sam da je pravo vrijeme da odem u SAD. – izjavio je Teletović.

Prvu sezonu u redovima Netsa je uglavnom provodio na klupi za rezerve čekajući pravu priliku. Već naredne sezone je imao nešto značajniju ulogu pa je ostvario učinak od 8,6 poena i 3,7 skokova u prosjeku.

U januaru 2015. godine u meču protiv LA Clippersa nije mogao da diše i sa parketa direktno prebačen u bolnicu. Dijagnosticirana mu je plućna embolija, pa se tako Teletović nakon borbe za poene, borio za svoj život.

Riječ je o opasnoj bolesti, ali se Teletović uspio oporaviti i zaigrao u finišu sezone u utakmici protiv Atlante.





Nakon toga je odlučio da period između dvije sezone iskoristi za odmor i potpuni oporavak. Zbog toga Teletović nije mogao nastupiti na Eurobasketu za reprezentaciju BiH.

Tokom ljeta je uslijedio transfer iz Brooklyna u redove Phoenix Sunsa koji su ga htjeli dovesti i ranije, no preduhitrili su ih Netsi sa boljom ponudom.

– Vidio sam da me ljudi žele u svojim redovima. Volim organizovan klub u kojem znam da žele računati na moje usluge. – kazao je Teletović koji se odlično uklopio u novu sredinu:

– Volim sunce, volim provoditi vrijeme ovdje i družiti se sa ljudima. To možete raditi i u Brooklynu, ali je ovdje drugačije.

Mirza Teletović je tako prebrodio još jednu bitku. Nije ga zaustavio rat, ni opasna bolest.

– Ono što te ne ubije, to te ojača. Gledam tako na stvari u životu. Morate vjerovati u Boga i boriti se u životu. To je ono što sam radio za vrijeme rata i kada sam bolovao od plućne embolije. Izgubio sam četiri mjeseca ove sezone, ali sada imam mnogo motiva da se vratim što bolji. Osjećam se slobodno i opušteno. – poručio je naš reprezentativac.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...