Čekam poziv Baždarevića, ali ako me Hrvatska zovne prva igraću za njih!

Počeo je u jajačkoj Elektrobosni, zatim kratko igrao u Tomislavgradu, pa u više bečkih nižerazrednih klubova…

Ivica Žuniću (11. rujan 1988), visoki štoper (195 cm) je trenutačno “uposlenik” u ukrajinskom Volynu iz Lutska. Tamo je standardan igrač, a trener Vitaly Kvartsyanyi ima u njega veliko povjerenje:



“Igram na defanzivi, ali nije mi strano ni mjesto zadnjega veznog igrača. Ne mogu se požaliti ni na što i mislim kako igram sve bolje i bolje. Valjda nešto znači kako su me neki ukrajinski portali izabrali za najboljeg obrambenog igrača ukrajinske Pari Match lige. Novinari su me uvrstili i u tim prvenstva, kaže Žunić, koji je do svojih “zvjezdanih nogometnih trenutaka”, prošao trnoviti put.

Počeo je u jajačkoj Elektrobosni, zatim kratko igrao u Tomislavgradu, pa u više bečkih nižerazrednih klubova. Dobrim igrama skrenuo je pozornost ljudi iz bečke Austrije, u čijoj je drugoj ekipi igrao neko vrijeme, pa prešao u prvoligaša Mattersburg:





-Prihvatio sam poziv poljskog prvoligaša Tyhija. Tu me stvarno krenulo, sakupio sam 50 nastupa, a onda su mi ljudi iz Volyna ponudili da prijeđem u Ukrajinu. I evo, tu sam. Imao sam ugovor na godinu dana, nedavno prihvatio ponudu produžiti ga za još godinu. Nisam mogao odbiti ljude iz Volyna, iako sam imao povoljne ponude iz drugih ukrajinskih klubova, te klubova iz Rusije, Poljske i Turske, tvrdi Ivica, te dodaje:

-Prošao sam težak nogometni put, ali on je uvijek išao ulazno. Pa sam sebi zacrtao da sljedeća etapa moje karijere bude u Ligi petice! Siguran samo kako ću je i dobiti. Ako Volyn nastavi s dobrim igrama, izborit će prvi put nastup u Europi, što znači da ću ući u “euroizlog”. Trenutačno Volyn s Dniprom dijeli 3. i 4. mjesto na tabeli. Naravno, ona prva dva drže nedodirljivi Dynamo i Šahtjor, ambicijozno tvrdi visooki branič, piše Goal.

Ukrajina je pomalo daleko, ali odlične Žunićeve igre vjerojatno nisu nezapažene ni stručnjacima iz BiH i Hrvatske:

-Imam pravo biti ambiciozan i nadati se pozivu selektora BiH Mehmeda Baždarevića. Ili selektora Hrvatske, bez obzira tko će to biti. Imam oba pasoša, volim obje zemlje. Vidim sada prigodu za sebe, jer trenutačno malo tko od kandidata – braniča igra standardno u svojim klubovima – zaključio je Žunić.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...