Bez dlake na jeziku: Vedad Ibišević poslao jasnu poruku Muhamedu Bešiću

Vedad Ibišević, igrač kojeg je Stuttgart doveo kao najveće pojačanje, a na kraju završio kao igrač na klupi dobio je priliku za novi početak, ovaj put u Herthi.

Nakon reprezentativnih utakmica protiv Belgije i Andore, Ibišević se priključio Herthi u novim izazovima i odradio prve treninge. Na pitanje da li je sada sretan odgovorio je:





 "Svakako da jesam. Prezadovoljan sam u novom klubu zbog jednostavnog razloga - što će mi ljudi koji su me doveli, dati mnogo više prilika i mogućnosti za dokazivanje. Kraj u Stuttgartu nije bio baš najbolji, ali to ostavljam iza sebe i o tom periodu ne želim mnogo ni razmišljati niti govoriti. Prošao sam kroz mnogo lijepih, ali i ružnih stvari, iz kojih sam mnogo naučio, ali sada mislim samo o Herthi", rekao je Ibišević.

Prvi nastup bi trebao upisati ovog vikenda. Sudbina je htjela da igra protiv kluba iz kojeg je otišao-Stuttgarta. Vjerujemo da bi većina u ovoj situacija bila željna tog pogotka protiv kluba koji mu nije pružio šansu, ali Vedad stavlja ciljeve kluba prije sopstvenih:

 "O golu ne mogu pričati. Kao prvo, nisam siguran da ću igrati, a ako zaigram, bit će mi najvažnije da pobijedimo. Najvažnije mi je da sam došao u klub u kojem ću igrati. A onda, bitno je da pobjeđujemo, jer to u ligi kakva je njemačka, nije lagano"



Prije nekoliko dana trener Herthe izjavio je da se od Ibiševića očekuje da postiže pogotke. Na pitanje kako on odgovara na to:

"Očekujem ih i ja", kroz osmijeh je odgovorio Vedo.

"Ne želim mnogo pričati i obećavati svašta, ali pun sam želje da se pokažem i dokažem da nisam zaboravio davati golove. Ne želim sam sebi stvarati pritisak, jer sam u Štutgartu u posljednje vrijeme nosio teško breme, ali sam sretan što sam došao kod ljudi koji će me cijeniti i davati mi priliku da pokažem najbolje od sebe", dodao je.

Kvalifikacije za Europsko prvenstvo 2016. godine još vise u zraku i u ovom trenutku nemamo mnogo uticaja na rasplet situacije, no Ibišević je dao svoje objašnjenje:

Naše je da dobijemo ove preostale utakmice, jer ako to ne učinimo, onda je pitanje zaslužujemo li uopće da idemo na Euro. Ipak, mislim da, realno, možemo biti treći na kraju. Čisto sumnjam da će Belgija u duel s Izraelom ući opušteno - kaže Ibišević, koji žali što se nije upisao na listu strijelaca u tom susretu.

"Naravno da mi je žao, ali više mi je žao što smo poraženi u Belgiji."

Osvrnuo se i na slučaj Muhameda Bešića, koji je dobio crveni karton u susretu protiv Andore isprovociran grubim startovima protivničkih igrača. Za njega je Ibišević rekao:

"Svi mi, fudbaleri, često smo u žaru borbe i u toj želji za pobjedama može se desiti da gubimo glave. Bešićev postupak nije nimalo prikladan, ali on je mlad momak i nadam se da će iz njega izvući pouke", rekao je Vedo, prenosi Bz-berlin.de.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...