Navijači BiH u šoku: Iz Engleske došle vijesti koje niko nije očekivao!

Mark Hughes trener Stoke Citya priznao je novinarima da je dugotrajna budućnost Asmira Begovića u ovom klubu trenutno neizvjesna, ali je priznao kako se nada da će on ostati na Britannia stadionu i u narednim sezonama.





Begovic je u proteklim mjesecima bio povezan sa prelaskom u Liverpool, Arsenal pa čak su neki mediji išli daleko i tvrdili da je na listi želja madridskog “Reala”.

Mediji su dobili materijal za dalje špekulacije nakon što je Jack Butland protiv Swansea nastupio u prvoj postavi, a naš reprezentativni golman uopšte nije bio u konkurenciji za taj meč prema odluci Hughesa.

Begovic je navodno iskazao svoje nezadovoljstvo Hughesu, gdje je potvrdio da nije sretan da bude rezervni golman i prema tome strateg “lončara” smatra da je budućnost Asmira u ovom klubu neizvjesna uprkos najavljenim pregovorima o produženju ugovora.

“Naša namjera je da Asmir ostane. Ne znamo da li će to biti slučaj, zato što su pregovori o produženju ugovora najavljeni na kraju sezone”, rekao je Hughes. U nastavku je istako da su mediji čitav slučaj oko izbora Butlanda za meč sa Swanseom umjesto Begovića “prenapuhali”.



“Ljudi su pogrešnop razumjeli i to treba da se razjasni. Rekao sam i prije kako je moja namjera i smatram da je uredu da Jack upiše nekoliko nastupa i to sam i uradio”, poručuje Mark. “Ništa se nije promjenilo iz moje perspektive gledišta. Ja sam dao talentovanom golmanu o kojem svi imamo pozitivno mišljenje obećanje da će nastupiti u nekoliko utakmica i to je to, jer je to dio njegovog razvoja”, poručio je na kraju svog izlaganja.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...