Sušić priznao: Izet Hajrović je gotovo zaplakao

Nedavno se u medijima pojavila informacija kako će Izet Hajrović da se oprosti od reprezentacije Bosne i Hercegovine.



Međutim, ispostavilo se kako ta informacija nije istinita.

To je potvrdio i selektor Zmajeva Safe Sušić koji dodaje kako je razgovarao sa Izetom Hajrovićem, nakon što se u javnosti pojavila dezinformacija o njegovom oproštaju od dresa BiH.

"Izet me je nazvao i drhtavim glasom objasnio kako ta vijest nije istinita. Vidio sam da mu je teško zbog tog teksta, a rekao mi je da nikad nije ni pomislio oprostiti se, iako je vjerovatno razočaran što nije dobio priliku protiv Belgije. Navijači su skandirali njegovo ime, ali procijenio sam drugačije", tvrdi Sušić i nastavlja:



"Hajrović je počeo igrati kod mene u reprezentaciji i svjestan je da ne mogu svi igrati od prve minute, ali ozbiljno računam na njega, a na njemu je da se na treninzima nametne."



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...