Sušić otvorio dušu: Što je meni ovo trebalo...

Pitanje atmosfere u taboru Zmajeva u posljednje se vrijeme počesto povlačilo.





Zbog toga se nekako došlo do skoro pa općeprihvaćenog zaključka da je Sušić kriv za svaki potez na terenu, zbog toga se atmosfera – narušila.

Zbog toga su mnogi nedavno napisali da zbog silne negativnosti Sušiću ovaj treći kvalifikacijski ciklus nije ni trebao…

- Da, nekad se zapitaš što mi je ovo trebalo…, ali mene motiviraju obični ljudi, priznao je selektor, ali na to dodao i važnu konstataciju.



- Od običnih ljudi nikada nisam doživio ništa loše. Na ulici me tapšaju po ramenu, trube iz automobila, a jasno da mi je i dalje veliki motiv odvesti reprezentaciju na Evropsko prvenstvo.

Priznao je i to da su ga najaviše pogodile priče o utjecaju njegovog brata, menadžera Seada Sušića na krojenje popisa.

- Najviše me živcira to što moram demantirati neke izmišljene priče, kao ovu o menadžerima.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...