Zbog ove izjave je Sušić postao predmet ismijavanja, a onda se desio preokret...

Mnogi novinari u čudu su gledali selektora naše reprezentacije Safeta Sušića kada je pri objavi putnika za Brazil Muhameda Bešića imenovao protuotrovom za Lionela Messija.



Papetova izjava bila je predmet ismijavanja na društvenim mrežama, ali samo mjesec dana kasnije, naš mladi veznjak pokazao je zašto je dobio povjerenje našeg selektora.

Iako mlad i relativno neiskusan kada je u pitanju A reprezentacija, 22-godišnji Bešić slobodno se može nazvati otkrovenjem priprema za Svjetsko prvenstvo.

Elvirov nasljednik

U utakmicama protiv Obale Slonovače i Meksika, mladi Muhamed preorao je teren. Pozitivno drzak, neumoran, borben, srčan i bez straha od protivnika, kako kog se on zvao, Bešić je možda već dao odgovor na pitanje ko je dugoročna zamjena za Elvira Rahimića na poziciji zadnjeg veznog igrača.

Iako je osvojio simpatije naših navijača, Bešić o svom nastupu govori sa skromnošću.

Muhamed Besic


- Nije mi se bilo teško prilagoditi jer sam odranije znao dosta fudbalera. Jedno vrijeme nisam bio tu, ali s mnogima sam već igrao. Po povratku u tim dočekan sam lijepo, osjećam se odlično i pun sam motiva i želje da dokažem da ovdje ima mjesta za mene – tvrdi Bešić.

Sigurno da ima, makar u ovoj formaciji. Utakmice protiv Obale Slonovače i Meksika otkrile su novo lice reprezentacije.

Jedan za drugog

- Bilo je odlično. Svi smo odigrali jako dobro, ali ono što me najviše raduje je spremnost da radimo jedni za druge, da trčimo i borimo se za drugog. To je stav koji moramo ponijeti i u Brazil – govori Bešić.

Dva trijumfa su, kaže Muhamed, podigla samopouzdanje igrača, ali ih neće zavarati.

- Ove dvije utakmice bile su samo prijateljske. Odlično je što smo obje dobili jer će odmah i atmosfera u timu biti bolja, ali znamo da još nismo ništa uradili. I da smo obje izgubili, to ne bi promijenilo ništa, niti bi nas poljuljalo. Treba pokazati pravo lice protiv Argentine, a siguran sam da s ovakvim nastupom imamo solidne šanse da nešto napravimo – kaže Bešić.

Imam vremena za transfer 

Ovaj momak definitivno zaslužuje više od Ferencvaroša za koji nastupa.

- Mlad sam i ne opterećujem se. Pred sobom imam mnogo vremena. Kada dođe vrijeme, bit će i transfer – riječi su Bešića.

Ako treba, bit će i Messi

Upitan za Sušićevu izjavu da će upravo on biti taj koji će biti zadužen za Messija, Bešić je odgovorio:

-  Ne mislim na to, već nastojim igrati svoju igru. Šta god mi selektor namijeni u Brazilu, trudit ću se da ispunim. Ako treba paziti na Messija, pazit ću. Spreman sam na sve kako bih se izborio da ostanem u timu – rekao je Bešić.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...