Zmajevi u čudu gledali Seada Kolašinca

Mlađi reprezentativci Kolašinac, Hajrović, Bičakčić i Fejzić su umjesto spavanja poslije ručka izabrali da se druže i razgovaraju o obavezama koje ih očekuju ovdje, ali i na Svjetskom prvenstvu.



Svi su Zmajevi u St. Louis stigli umorni od dugog puta i odmah su se zaputili u svoje sobe kako bi odspavali.

Svi, osim Seada Kolašinca, koji se uputio u teretanu!

Očito je da su raspoloženi i da ih putovanje nije previše iscrpilo. Kolašinac je već jutros bio u fitnes centru hotela Ritz i kako kaže sa zadovoljstvom individualno odradio neke vježbe te dodaje: „Naspavao sam se i sad jedva čekam da treniram.“

Kad je riječ o nastupu u Brazilu Sead Kolašinac ističe da bez obzira na činjenicu što se radi o Svjetskom prvenstvu ne osjeća tremu: „Nemam tremu, fudbal je da se igra, da se pokaže koliko ko zna sa loptom i ja sve to doživljavam kao jedan veliki turnir gdje će svi da se trude da budu što bolji.“

Zmajevi u St. Louisu


„Brazuka“ je zvanična lopta sa kojom će se igrati utakmice ali ni ona nije nepoznanica za Kolašinca: „Ja sam već u klubu imao prilike da treniram sa tom loptom i meni je ona dobra. Mora se igrati tako da ja ne razmišljam previše o tome kakva je lopta, ali eto ova mi odgovara.“

Nakon kratkog predaha uz kafu četvorica reprezentativaca se uputiše u sobu kako bi se pripremili za trening koji im neće predstavljati problem, osim možda toplo vrijeme i sparina u St. Luisu.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...