Istina je! Ja sanjam Edina Džeku

Ekipa Intera se od dolaska novog vlasnika Ericka Thohira pojačala sa dvojicom veoma kvalitetnih igrača Hernanesom i Nemanjoj Vidićem, a nakon njih predsjednik najavljuje dolazak još dvojice vrhunskih igrača.



''Mi želimo napraviti brend na svjetskoj bazi i to je dugorčan projekt, a tu se nalazi mnogo naših partnera koji vjeruju u nas'', poručio je Thohir koji se potom dotakao utakmice sa gradskim rivalom Milanom koja njegovu ekipu očekuje narednog vikenda.

''Derbi je uvijek važan i imao sam sreću da sam bio ovdje prošli put kada smo igrali protiv njih. Derbi nam je važan i želimo slaviti u tom susretu. Rekao sam igračima prije utakmice sa Napolijem da moramo dati sve od sebe u naredna četiri kola jer smo još uvijek u igri za Evropu''.

Edin Dzeko


Thohir je nakon toga nastavio o mladim igračima Neroazzura Mateu Kovačiću i Mauro Icardiju.

''Uvijek vjerujem u mlade igrače i veoma je važno da imamo odličan balans između mladih i iskusnih igrača''.

Na kraju razgovora, Thohir se osvrnuo i na mogući dolazak Edina Džeke u Inter.

''Džeko je san ili realnost? Sve je moguće, ali samo ću govoriti o onim igračima koje potpišemo, a ne o onima koje sanjamo'', jasan je Thohir. 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...