Više se ne nadam pozivu Safeta Sušića

Mlada zvijezda mađarske ekipe Ferencvarosa Muhamed Bešić već neko vrijeme nije u kadru A fudbalske reprezentacije Bosne i Hercegovine.



Bešić je imao mnogo problema sa (ne)disciplinom, pa ga je selektor U-21 reprezentacije Bosne i Hercegovine Vlado Jagodić udaljio iz tima.

Nakon toga, u A reprezentaciju ga više nije zvao ni selektor Zmajeva Safet Sušić, a sve su prilike kako to neće uraditi ni za predstojeće Svjetsko prvenstvo u Brazilu.

Muhamed Besic


"Nisam siguran da ću ići u Brazil sa reprezentacijom. Mislim da neću dobiti poziv, jer me do sada niko nije kontaktirao za A tima", rekao je Bešić mađarskim medijima.

"Naravno da mi je krivo zbog toga, kao što bi bilo i svakom drugom, ali još sam mlad i za mene ima vremena. Možda i jeste pošteno da u Brazil idu momci koji su igrali kvalikacija jer ja nisam", dodao je Bešić.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...