Ozbiljne optužbe na račun Zvjezdana Misimovića

Nekadašnji selektor fudbalske reprezentacije Bosne i Hercegovine Miroslav Ćiro Blažević ponovo je iznio ozbiljne optužbe na Zvjezdana Misimovića.



U revanš utakmici baraža za odlazak na Svjetsko prvenstvo Misimović je bio povrijeđen, te nije mogao igrati u Zenici.

Tadašnji selektor Zmajeva Miroslav Ćiro Blažević optužio je tada rekordera po broju nastupa u dresu Bosne i Hercegovine za izdaju i urotu sa Miloradom Dodikom.

Ćiro i danas tvrdi da je to bilo tako.

Zvjezdan Misimovic


"On se proglasio povrijeđenim, a onda je za dva dana igrao za svoju ekipu u Njemačkoj. Tu vrstu problema nikada nisam imao", kaže Blažević, pa nastavlja:

"Iako, neću si nikad oprostiti što nisam bio ove pameti, iako sam i tada bio star. Da sam ove pameti bio ja bih otišao na Svjetsko prvenstvo. To će biti u mojoj knjizi kad ja umrem", najavio je Ćiro.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...