Emir Spahić više od pola zarađenog novca dao za škole fudbala

Gledati reprezentativce Bosne i Hercegovine na reklamnim panoima i spotovima naših kompanija donedavno je bilo nemoguće. Međutim, Svjetsko prvenstvo otvorilo je nove horizonte, kako u svim drugim tako i u ovom segmentu. 




Nervni slomovi

Reprezentativci BiH donedavno nisu bili pretjerano tražena "roba" za reklamne kampanje. Makar ne u našoj zemlji, koja je iz ciklusa u ciklus iznova proživljavala nervne slomove zbog njihovih neuspjeha na posljednjoj stepenici do plasmana na neko veliko takmičenje.

Međutim, kvalifikacioni ciklus za Svjetsko prvenstvo u Brazilu i njegov ishod "Zmajeve" su pretvorile u figure za kojima su mnoge domaće kompanije počele jagmu u nastojanju da ih stave na svoje panoe. Još jedan dokaz za to da pobjednike voli svako.

Nedavno, istog dana u Sarajevu dvije kompanije predstavile su kampanje koje su vezali uz naše reprezentativce. "ASA osiguranje" potpisalo je ugovor s Miralemom Pjanićem, dok je "Energopetrol" izabrao Vedada Ibiševića. A nešto prije toga, "Sberbanka BH" vrbovala je Emira Spahića.

Ugovor našeg kapitena sa "Sberbankom" u kampanji "Pravi potez" vrijedan je 60.000 KM. Međutim, kao i svi veliki igrači s neupitnim osjećajem za društvenu odgovornost, naš kapiten će više od polovine toga upotrijebiti u dobrotvorne svrhe.

Dok će lično zaraditi 25.000 KM, Spahić će isto toliko dati za pet fudbalskih škola u četiri bh. grada i još 10.000 KM za opremu koja će im biti donirana.

Iz kompanije "ASA osiguranje" ne žele reći čime su privukli zvijezdu Rome, jer je suma poslovna tajna, ali tvrde su da njegovi zahtjevi bili minimalistički.



- Igračima svjetskog kalibra kakav je Pjanić finansijski uvjeti nisu presudan faktor za ovakav vid saradnje. On je skroman i nenametljiv momak. Nakon provedenog istraživanja zadovoljstva naših kupaca izdvojile su se četiri vrijednosti zbog kojih su nam naši klijenti vjerni - kvalitetni smo, brzi, odgovorni i domaći smo brend. A prilikom izbora zaštitnog lica, Miralem Pjanić se nametnuo sam, jer svoj kvalitet, brzinu i odgovornost iznova dokazuje svakim novim danom. Vjerujemo da su naše četiri vrijednosti bile mjerilo kojim se i Miralem vodio kada je donosio odluku o saradnji jer je na ovaj način i ojačao veze s domovinom - kažu iz "ASA osiguranja".

Podrška navijača

O svom ugovoru slično je govorio i Vedad Ibišević, igrač njemačkog Štutgarta.

- Veoma sam zadovoljan saradnjom. Odabrao sam da budem dio ove kampanje, jer vjerujem u kvalitet i energiju koja okružuje cijelu priču. Pored toga, drago mi je da ćemo obradovati neke od naših navijača koji su nam bili 12. igrač tokom cijelih kvalifikacija, a njihova podrška će nam trebati i u Brazilu - rekao je Ibišević.

Nakon ove tri zvijezde, može se očekivati da do Svjetskog prvenstva, ali i nakon njega, i drugi naši reprezentativci budu mete domaćih kompanija, koje će pokušati iskoristiti njihov imidž u promociji vlastitih usluga. Možda to budu Edin Džeko ili Asmir Begović, koji već imaju mnogobrojne lične, ali i neprofitne angažmane, usmjerene na humanitarne aktivnosti, kojima na različite načine pomažu društvu.

Nedavno je Nogometni savez BiH potpisao ugovor s “Tom Tailorom”

Reprezentativci BiH su, kako pojedinačno, tako i kolektivno, postali magnet za sponzore. Nedavno, Nogometni savez BiH je s "Tom Tailorom" i "Bossom" potpisao ugovor o korištenju odjeće ovih brendova. Dok će se "Tom Tailor" pobrinuti za "casual" varijante, "Boss" će reprezentativcima osigurati prigodna odijela.

I svakako, ono najvažnije - Adidas. Uspjeh reprezentacije BiH polučio je saradnjom sa jednim od dva najjača proizvođača sportske opreme na svijetu, pa će naš tim u Brazilu igrati u vrhunskim dresovima.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...