Znate li šta je dječački san Seada Kolašinca?


Defanzivni reprezentativac naše zemlje Sead Kolašinac za kratko vrijeme je svojom požrtvovanošću i borbenošću na terenu osvojio srca bh. navijača.

Bio je naš najbolji igrač u meču protiv Egipta, a nakon reprezentativnih obaveza sa Schalkeom je ostvario uvjerljivu pobjedu nad Salihovićevim Hoffenheimom 4:0.

Pobjeda nad Hoffenheimom je stigla kao veliko ohrabrenje nakon visokih poraza od Real Madrida i Bayerna Munchena.

Kolašinac je u intervjuu za zvaničnu klupsku internet stranicu Schalkea kazao kako je zadovoljan prikazanim, te otkrio kako će mu se u revanšu osmine finala Lige prvaka ostvariti dječački san.


"Bili smo svjesni da u mečevima protiv Reala i Bayerna nismo bili na svom nivou. Protiv Hoffenheima smo igrali disciplinovano i znali smo da moramo ostvariti pozitivan rezultat. Veoma je bitno što nismo primili gol", kazao je Kolašinac i dodao:

"Uprkos visokom porazu u prvoj utakmici, u revanšu želimo pružiti dobru partiju u kojoj ćemo se boriti za svaku loptu, jer smo to dužni prema navijačima. Igranjem na Santiago Bernabeu ostvariti će se moj dječački san", otkrio je Kolašinac za internet stranicu Schalkea.

Sead se dotakao i igranja za reprezentaciju, te nadolazećeg Mundijala.

"Tokom zimske pauze sam individualno trenirao uz poseban program zbog čega sam uspio smršati 4 kilograma. Znao sam da moram poraditi na tome i postao sam brži i fleksibilniji u odnosu na raniji period. Selektor našeg nacionalnog tima Safet Sušić još uvijek nije odredio imena putnika za Brazil. Kazao nam je kako će privilegiju imati igrači koji igraju u svojim klubovima, tako da sam jako koncentrisan na svoje partije u ekipi Schalkea. Naravno, veoma mi je drago što će mi se ukazati prilika igrati na Svjetskom prvenstvu."
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...