Bosansko čudo od djeteta: Zvali su me iz Saveza, ja želim igrati za BiH


Širom Evrope u protekle dvije decenije stasalo je na stotine uspješnih fudbalera, koji su se rodili ili vuku korijene iz Bosne i Hercegovine. Jedan od onih o kojem se u posljednje vrijeme sve više priča je, kako ga francuski mediji nazvaše "čudo od djeteta" Emir Bijelić, član francuskog Metza.

Emir koji je je nedavno napunio 16 godina, rodio se u Luksemburgu, za čiju je kadetsku reprezentaciju već i upisao nastup.

- Nakon završetka rata moji roditelji Mersa i Mustafa su napustili BiH i doselili se u Luksemburg, gdje sam i rođen. Fudbal treniram još od četvrte godine, a prošao sam fudbalsku školu francuskog Metza, sa kojim sam nedavno potpisao i troipogodišnji ugovor – ističe Emir, čiji su roditelji porijeklom iz Tuzle, i gdje smo sa njim nedavno i razgovarali.


Dobre igre i lako uočljivi talenat mladog fudbalera, nije ostao nezapažen. Za njega su bili zainteresovani mnogi klubovi iz Njemačke i Francuske. Jedno vrijeme je trenirao i sa slavnim engleskim klubom Aston Villa, ali dogovor o ostanku u tom klubu nije uspio postići.

- Bilo je ponuda sa mnogo strana, ali sam se na kraju ipak odlučio ostati u Metzu i potpisati ugovor. Tu sam kao kod kuće i lakše ću se pored fudbalskog usavršavanja moći kvalitetno posvetiti i obrazovanju, obzirom da sam se već navikao na ovu sredinu. Ima vremena za druge klubove – rekao je Bjelić za Tuzlarije.

Fudbalu je posvećen u najvećoj mjeri. Smješten je u Metz-ovom internatu, gdje provodi cijelu sedmicu, a nedjelja je rezervisana za utakmice.

- Sve što sam do sada napravio, to je zahvaljujući mojim roditeljima, koji su sve podredili meni i mojoj ljubavi prema fudbalu. U internatu mi je dobro, a najviše vremena provodim sa Belminom Muratovićem iz Crne Gore, koji mi je i cimer i najbolji drug – govori Emir Bijelić, sin Mustafe, koga Tuzlaci pamte kao ratnog novinara na tuzlanskim televizijama.


Zanimljivo je da Bijelićev fudbalski put ima već sada dosta sličnosti sa onim koji je prošao bh. reprezentativac Miralem Pjanić. Obojica su rođeni u Luksemburgu, igraju na istoj poziciji, Pjanić je također igrao za Metz, te kao i Emir upisao nastupe za reprezentaciju Luksemburga.

Miralem je danas jedan od najboljih igrača naše reprezentacije, a to nedvojbeno želi i Emir.

- Moj izbor je Bosna i Hercegovina. Bilo je nekih kontakata, u bh. savezu znaju za mene, a sve ostalo je na selektorima – poručuje mladi igrač, o kome se sve glasnije govori u evropskim fudbalskim krugovima.

Nadamo se da će biti i predmet interesovanja NSBiH i da Emir Bijelić neće biti još jedan izgubljeni igrač za naš nacionalni tim.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...