Sušić konačno otkrio hoće li ostati na klupi Zmajeva nakon Brazila


Postojeći ugovor selektora fudbalske reprezentacije Bosne i Hercegovine Safeta Sušića sa Nogometnim/Fudbalskim savezom BiH veže do kraja Svjetskog prvenstva u Brazilu.

Do sada nije bilo priče o tome hoće li Sušić produžiti ugovor sa Zmajevima, ali se selektor BiH ipak izjasnio o tome želi li voditi najbolje bh. fudbalere i u kvalifikacijama za odlazak na Evropsko prvenstvo u Francuskoj 2016. godine.


"Nisam lobirao ni bilo koga molio da postanem selektor fudbalske reprezentacije BiH. Ugovor sam produžio jer su smatrali da je tako najbolje ljudi iz vrha NFSBIH", kaže Sušić.

"Javnost zna da sam odbijao i ranije ponude da preuzmem reprezentaciju. Ukoliko sam smatrao da ne mogu sa prijašnjom selekcijom igrača i u ranijim uslovima ostvariti rezultat koji se od mene očekuje, bilo je nekorektno da dođem u reprezentaciju samo da bih gradio vlastiti renome".

"Moji pomoćnici kao i ja su spremni da produže ugovor i da vodimo reprezentaciju i u narednom ciklusu. Vidjećemo šta će se dešavati po tom pitanju", poručuje Sušić.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...