Spisak Zmajeva za Brazil zna samo jedna osoba

Selektor reprezentacije Bosne i Hercegovine Safet Sušić objaviće narednog mjeseca spisak od 23 igrača koje će povesti na Svjetsko prvenstvo u Brazil.


Iako je predviđeno, prema pravilima FIFA, da reprezentacije naprave širi spisak od 30 igrača, Sušić to ne namjerava raditi, već će na okupljanje pozvati samo 23-ojicu koju namjerava povesti u Brazil.

“Znajući da se približava trenutak kad će se morati odrediti lista igrača koji će putovati na SP htio sam svima, ali svima staviti do znanja da smo ja i moj stručni štab jedini ti koji trebaju odrediti koji su to naši najbolji igrači koji će ići u Brazil", kaže Safet Sušić.



"Iz iskustva znam da kad se približava jedno takvo takmičenje, da može biti intervencija sa svih strana, od poruka, telefonskih poziva pojedinih menadžera koji imaju interes da njihovi igrači idu na Svjetsko prvenstvo… Htio sam to priječiti i da ja budem miran. Svima sam stavio do znanja da sam ja taj koji će odlučiti o tome ko će igrati na SP”, dodao je Sušić.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...