Ovo je legitimni nasljednik Džeke i Ibiševića

Mladi reprezentativac Bosne i Hercegovine Marko Maletić briljira u Holandiji.

Naime, u okviru 31. druge holandske lige, FC Oss je ostvario rekordnu pobjedu nad Emmenom sa nevjerovatnih 8:0.

Maletić je u ovom susretu blistao, te je dva puta zatresao mrežu protivnika.

Čini se kako je mladom bh. napadaču godio dolazak u Holandiju, gdje je stigao kao posuđen igrač Stuttgarta.


"Dobro sam se sam se snašao i navikao na holandski fudbal. Igra se dosta napadački što mi odgovora", kaže Maletić za Sport.ba.

"Igram na više pozicija u napadu, uglavnom kao polušpica, a nekad i kao napadač. Ekipa igra jako dobro i moramo nastaviti ovako".

"Svojom sam formom i više nego zadovoljan. Dao sam prošle sedmice pogodak u pripremnoj utakmici U-21 reprezentacije Bosne i Hercegovine, pa onda za klub protiv Willema II, a onda i ova dva protiv Emmena. Prezadovljan sam", dodao je Maletić.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...