Edin Džeko se oglasio s ovom emotivnom porukom


Edin Džeko putem društvenih mreža nakon utakmice s Barcelonom objavio je fotografiju na kojoj u ruci drži knjigu Fikreta Hodžića „I ja sam iz Srebrenice“.

U svom postu Džeko je kratko napisao i citat iz knjige „sve što jesam i vjerujem da mogu biti, dugujem vama…i ja sam iz Srebrenice“. On je dalje naveo da od srca preporučuje svim građanima ovu knjigu.


- Ko nije pročitao, preporučujem da to uradi. Hvala brate Fikrete na poklonu – napisao je Džeko.

Nedavno je novinska agnecija Patria pisala kako je u sarajevskim knjižarama od domaćih autora najtraženija upravo knjiga voditelja televizije „Hayat“ Fikreta Hodžića „…I ja sam iz Srebrenice“.

Tako ni Džeko nije propustio priliku pročitati knjigu te je od srca preporučio onima koji to do sada nisu uradili.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...