FIFA objavila najbolje izjave Zlatana Ibrahimovića


Malo koji nogometaš na svijetu privlači pažnju javnosti kao švedski as Zlatan Ibrahimović, a Svjetska nogometna asocijacija (FIFA) na svojoj internetskoj stranici je objavila izbor nekih od njegovih najpoznatijih izjava.

Karijera 32-godišnjeg reprezentativca Švedske uključuje mnoge divove Evrope, poput Ajaxa, Juventusa, Intera, Barcelone, Milana i Paris Saint-Germaina. Usput je osvojio brojne trofeje, uključujući titule prvaka u četiri različite države, te ima poseban „damar“ za postizanje spektakularnih golova iz, naizgled, nemogućih pozicija.

Umjetnost „Ibracadabre“ na terenu, pišu iz FIFA-e, jedino dostiže njegov talenat za zabavu ljudi kada je mikrofon pred njim.

„Arsene (Wenger) mi je dao poznati crveno-bijeli dres, na kojem je pisao broj 9 i Ibrahimović, što mi je bilo veoma drago i čak sam pozirao u njemu. Zapravo, nikada mi nije dao ozbiljnu ponudu, to je više bilo kao: 'Želim vidjeti koliko si dobar, koja si vrsta igrača, dođi na probu'. Nisam mogao vjerovati, pa sam mu rekao: 'Nema šanse, Zlatan ne ide na audicije.“
(Govori o tome kako je bio blizu prelaska u Arsenal iz svog prvog kluba, švedskog Malmoa)

„Ono šta Carew radi sa nogometnom loptom, ja radim sa narandžom.“
(Odgovor na izjavu norveškog napadača Johna Carewa kako će Zlatanove trikovi biti „beskorisni“ pred duel dvije reprezentacije 2002. godine)

„Nisam je još upoznao. No, kada je upoznam, bit će moja djevojka.“
(Na pitanje ko je najljepša žena na svijetu

Zlatanov stil

„Mogu igrati na 11 pozicija jer dobar igrač može igrati bilo gdje.“
(O svojoj vještini i prilagodljivosti)

„Švedski stil? Ne. Jugoslovenski stil? Naravno da ne. To mora biti Zlatanov stil.“
(O utjecaju njegovog ranog života na način na koji igra)

„Ja sam najveći također! Čekaj, da li je to čak moguće? Dobro, onda: Ja sam najveći nakon Alija.“
(Zlatan komentira poznatu izjavu legende boksa Muhammada Alija)

„Prvo sam krenuo lijevo, on također. Onda sam krenuo desno, on također. Onda sam opet krenuo lijevo, a on je otišao da kupi hot dog.“
(Ibrahimović opisuje kako je predriblao odbrambenog igrača Liverpoola Stephanea Henchoza)

„Ne mogu si pomoći, a da se ne smijem koliko sam perfektan.“
(Skromnost kao vrlina)

„Da sam nastavio sa taekwondoom, vjerovatno bih osvojio nekoliko olimpijskih medalja.“
(Zlatan je kao tinejdžer izborio crni pojas u ovom sportu, pa to vjerovatno objašnjava neke njegove poteze na nogometnom terenu)

„Povrijeđeni Zlatan je veoma ozbiljna stvar za bilo koji tim.“
(Komentar o njegovoj važnosti za klubove koje je igrao)

Poklon za suprugu

„Ništa, ona već ima Zlatana.“
(Na pitanje šta je kupio supruzi za njen rođendan)

„Dobro je što se Balotelli poredi sa mnom jer se ja ne poredim sa njim.“
(Odgovor Šveđanina na izjavu Marija Balotellija kako je „poređenje mene i Ibrahimovića kompliment za ovog drugog“)


„Kada mene kupujete, vi kupujete Ferrari. Kada vozite Ferrari, u njega sipate najbolje gorivo, odlazite na autoput i pritisnete gas do kraja. Guardiola je u mene sipao dizel i vozao me po selu. Trebao je kupiti nekog Fiata.“
(Jedina sezona koju je Ibra proveo u Barceloni (2009/10) bila je ispunjena napetim odnosima igrača i tadašnjeg trenera Pepa Guardiole)

„O sebi mislim kao o vinu. Što sam stariji, to sam bolji.“
(Još jedan kratki autobiografski stav, ovaj put o starenju)

„Tačno je da ne znam mnogo o igračima tamo, no oni definitivno znaju ko sam ja.“
(Nakon odluke da igra u francuskom prvenstvu 2012. godine)

„Trenutno tražimo stan u Parizu. Ako ništa ne nađemo što nam odgovara, onda ću vjerovatno kupiti hotel.“
(Po objavi da postaje nogometaš PSG-a)

„Kome treba nadimak? Samo me gledaj kako igram i bit će te strah.“
(Ibrahimović je imao jedan nezgodan sukob sa napadačem Monaca Falcaoom koji ima nadimak Tigar)

Beckhamov izbor muzike

„Gledali smo u svlačionici šta sluša na playeru - tamo je bilo mnogo pjesama Justina Biebera, Jonas Brothersa i Selene Gomez. Lijepo je znati da čak i David Beckham nema dobar ukus u svemu.“
(Provokacije na račun bivše zvijezde engleskog nogometa sa kojim je igrao u PSG-u 2013. zbog muzike koju sluša)

„Zlatnoj lopti trebaju ime dati po (Lionelu) Messiju.“
(Pohvale na račun bivšeg saigrača iz Barce, četverostrukog osvajača prestižne nagrade)

„Samo bog zna ko će proći dalje.“ Nakon što je novinar kazao: „Teško je njega pitati“, nogometaš je odgovorio: „Pa pričate sa njim.“
(Pred mečeve baraža za plasman na Svjetskog prvenstvo u Brazilu)

„Svjetsko prvenstvo bez mene je glupo gledati, tako da nije vrijedno čekati ovo takmičenje.“
(Nakon što je Portugal eliminirao Švedsku u doigravanju)

„Takvu briljantnost je nemoguće naučiti.“
(O golu protiv Engleske za koji je dobio nagradu Puskas 2013)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...