Moj je san da jednog dana obučem dres Republike Srpske


Kandidat Fudbalskog saveza Republike Srpske za izbor deset najboljih sportista Republike Srpske je prvotimac bijeljinskog Radnika Zoran Nikić.

Nikić, međutim, sanja da jednog dana obuče dres nepostojeće reprezentacije manjeg bh. entiteta.

- U Bijeljini sam stekao afirmaciju kao igrač i dobio sam pravu šansu u Premijer ligi, koju sam, po mišljenju ljudi u klubu iskoristio na najbolji mogući način. Prošle sezone smo osvojili drugi trofej u istoriji kluba namijenjen osvajaču Kupa Republike Srpske, obezbijedili smo opstanak u Premijer ligi, a ove smo u sredini tabele i ispunili smo naš cilj, koji smo sebi zacrtali pred početak prvenstva", kaže Nikić za Glas Srpske.


"Zadovoljan sam svojim igrama u ovoj polusezoni u kojoj sam nekako i "eksplodirao" i prikazao se u najboljem svjetlu. Moj cilj je da što više napredujem i da se oprobam u nekoj jačoj ligi, jer mislim da svojim kvalitetom zaslužujem to - naglasio je Nikić.

Sama činjenica da se našao među 22 kandidata čini ga ponosnim.

"Izuzetno sam počastvovan kandidaturom za izbor najboljeg sportiste Republike Srpske. Za mene sama nominacija od matičnog saveza predstavlja veliku stvar i podstrek da u nastavku karijere pokušam da budem još bolji. I dalje ću se truditi da dostojno predstavljam svoj klub i grad, a iskreno se nadam da će Republika Srpska jednog dana imati svoju reprezentaciju u kojoj bih volio da zaigram - dodao je Nikić.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...