Ova izjava Zlatana Ibrahimovića digla je Švedsku na noge


Uoči Svjetskog prvenstva u Rusiji švedska reprezentacija bi se na sportskim naslovnicama pojavila samo kada bi se pričalo o Zlatanu Ibrahimoviću, koji je odavno penzionisao svoj reprezentativni dres.







Švedska ikona dugo je koketirala s povratkom u reprezentaciju zbog SP-a nakon što su tamo otišli izbacivši Holandiju u kvalifikacijama i Italiju u baražu.

U grupi SP-a senzacionalno su iza sebe ostavili i svjetske prvake Njemačku te pobjedama protiv Južne Koreje i Meksika prošli u osminu finala. Ibrahimović je šutio danima, pustio je svoje sunarodnjake da uživaju u velikom uspjehu, a sada je konačno progovorio.






“Rekao sam prije Svjetskog prvenstva da će otići daleko, vjervatno će ga i osvojiti. Jako sam sretan, ponosan sam na Šveđane. Vozim se uokolo sa švedskom zastavom. Uz njih sam. Ja sam osvojio svijet, a sada će to napraviti i Švedska”, rekao je Ibrahimović.

Švedska u osmini finala 3. jula igra protiv Švicarske u Sankt Peterburgu. Pobjednik ide na boljeg iz ogleda Engleske i Kolumbije.

“Kko god bude igrao protiv Švedske, čeka ga težak posao, mislim da to svi znaju”, zaključio je Zlatan.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...