Baždarević ne želi da šuti: Moćnike ne interesuje narod, djeca u BiH nemaju perspektivu!

Dvanaest mjeseci na klupi reprezentacije BiH mi je proletjelo veoma brzo. Bilo je intenzivno i veoma teško. Bio je veliki pritisak, kojeg smo sami pravili još više.



Do baraža je bilo idealno, a o krajnjem ishodu ne bih puno, da ne bismo otvarali rane", rekao je za "Nezavisne" iz Francuske selektor fudbalske reprezentacije BiH Mehmed Baždarević.

Popularni Meša nastoji da zaboravi neuspjeh protiv Republike Irske u baražu za Euro u Francuskoj i okrene se budućnosti, tačnije kvalifikacijama za Svjetsko prvenstvo u Rusiji 2018. godine.





"Treba ići naprijed i ne prepričavati šta je bilo u prošlosti, jer od toga nemamo ništa. Bilo je dosta dobrih stvari, a bilo je i onih koje ćemo pokušati da promijenimo", izjavio je Baždarević, koji je ove godine u devet navrata vodio "zmajeve" i ostvario pet pobjeda i po dva remija i poraza.

NN: Planirate li gdje na zimski odmor?

BAŽDAREVIĆ: Imam nešto u planu u vrijeme kad nema utakmica. U posljednjih petnaestak godina sam samo dva ili tri puta išao na skijanje i to u vrijeme praznika. Nisam neki skijaš, ali volim otići na zimski odmor. Moja destinacija je posljednjih godina bio Val Dizer. Iskreno sam se poželio i Jahorine, naše olimpijske ljepotice.

NN: Kako izgleda jedan selektorov dan u Francuskoj?

BAŽDAREVIĆ: Mnogi misle da nemam nekih velikih obaveza, ali ih sam sebi pravim. Ustajem veoma rano, a trudim se da ostanem u kondiciji pa trčim tri puta sedmično. U vrijeme kad ste me nazvali bio sam na predavanju psihologije u savremenom sportu. Analiziram protivnike, pratim treninge, gledam utakmice... Nastojim da jedan dan radim, a jedan odmaram. Uglavnom pokušavam da se puno ne odvajam od posla koji obavljam.

NN: Da li se u Francuskoj situacija stabilizuje nakon terorističkih napada u Parizu?

BAŽDAREVIĆ: Odmah nakon Irske sam doputovao u Francusku zbog vanredne situacije. Bilo je veoma ružno, a sada se situacija polako smiruje. Ipak, ova zemlja mora dosta učiniti da bi došla do normalnog života. Francuska je bila previše slobodna zemlja koja je dozvolila sve i svašta.

NN: Pratite li politiku?

BAŽDAREVIĆ: Osim fudbala, jedino što još pratim jesu političke emisije, posebno u Francuskoj koja je pravila velike greške. Mislim da moćnici prave stvari koje nisu dobre za narod, ali takav je danas svijet u globalu. Moćnike ne interesuje narod. Ljudski život je postao bezvrijedan, ali ja nisam jedan od njih, tako da ne mogu ništa promijeniti. Politiku u BiH i pratim i ne pratim. Žao mi je što ne može da se sredi ta politička scena jer BiH je mala zemlja koja zaslužuje da ljepše živi. Posebno mislim na djecu, koja nemaju perspektivu.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...