Nećete vjerovati ko je dobio poziv u reprezentaciju BiH

I dok se njegov stariji brat (i uzor) Asmir probija u Chelseaju i zadivljuje Jose Mourinha, Denis Begović dobio je poziv da brani za reprezentaciju BiH do 15 godina!





Tako se golmanska loza Begovićevih nastavlja, jer i njihov je otac Amir branio. Počeo je u Kanadi, kamo je obitelj otišla, a nastavio u Leotaru.

"Nije me otac nagovorio da idem u golmane, vjerujte", govorio je Asmir, a nije ni on mlađeg brata.

Najmlađi Begović golman brani u Hoffenheimu, a onda je rekao:



"Ja sam prvo bio napadač. No, poslije sam pratio kako je moj brat branio. Posmatrao sam uživo njegovu prvu utakmicu u engleskoj ligi. Kasnije sam igrao s prijateljima nogomet. U jednom trenutku sam stao na gol.

Svi su bili zadovoljni mojim odbranama i odlučio sam da više ne budem napadač. Rekao sam sebi: "Želim biti kao Asmir!". S bratom se čujem svaki dan i daje mi savjete kada god može. Ocu nije bilo drago što želim braniti, ne znam zašto, ali sada mi puno pomaže i trenira me kada god može."



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...